Doe ik het uberhaupt goed? — Dutch (Netherlands)

Doe ik het uberhaupt goed?

Opties
Hallo, ik ben 19 jaar met 183cm lang en weeg 98,5kg. Ik weet het het is niet goed en wil er vanaf. Ik heb fitness spullen gekocht, hometrainer, halterbank en gewichten. Hier ben ik druk mee bezig ook. Ik ben altijd al jemand geweest die sport leuk heeft gevonden maar door familie omstandigheden er mee is gestopt en ook meer is gaan eten. Ik werk ook 30 tot 40 uur per week waarbij ik 6 tot 8 uur per dag sta en aardig actief ben. Ik doe 3 dagen krachttraining en 1 dag cardio, ofja 4 dagen cardio, in begin elke trainingsdag met 15 minuten cardio waarin ik tegen de 8 a 10km zit dus ik trap flink door om warm te worden. Dag 1 is benen en schouders, 2 borst buik en triceps en dag 3 biceps en rug. Ik eet dagelijks tussen de 1200 a 1500 calorieën terwijl mijn doel 1750 moet zijn en na cardio te hebben toegevoegd aan de mfp app 2200 meestal. Alleen mijn vraag is nu, doe ik het goed? Of moet ik gezonder gaan eten want soms kan djt nog wel eens een probleem zijn. Ik hoor graag wat tips/reacties of ik het wel goed doe en wat er if beter kan of wat ik beter niet kan doen.

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik zou om te beginnen omhoog gaan naar die 1750.
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    En je maaltijden verspreiden over vijf a zes keer per dag om je metabolisme te versnellen. Elke keer als je eet gaan je darmen en maag even iets harder werken dat is medisch bewezen
  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Probeer wel rustdagen na je training in te plannen :)
  • Jefloseweight_
    Jefloseweight_ Berichten: 26 Member
    Opties
    > @Anver77 zei:
    > Probeer wel rustdagen na je training in te plannen :)

    Ja meestal is het dinsdag woensdag kracht, donderdag rust dag, vrijdag cardio, zaterdag kracht, en dan zondag maandag rustdag of ik moet het op maandag niet te druk hebben word het een extra dag cardio
  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    > @Jefloseweight_ zei:
    > > @Anver77 zei:
    > > Probeer wel rustdagen na je training in te plannen :)
    >
    > Ja meestal is het dinsdag woensdag kracht, donderdag rust dag, vrijdag cardio, zaterdag kracht, en dan zondag maandag rustdag of ik moet het op maandag niet te druk hebben word het een extra dag cardio

    Tussen de trainingsdagen een rustdag ;)