Inspiratie gezocht!
deemitje1995
Hoi!
Ik ben opzoek naar mensen/profielen waar ik een beetje inspiratie vandaan kan halen. Of mensen die hun logboek openbaar hebben?
Ik eet nu vaak hetzelfde en zit soms een beetje klem! Mijn doel is niet zo zeer afvallen, maar voldoende eten, m'n macro's kloppend houden & genoeg energie voor het trainen!
I need you!
Liefs
Ik ben opzoek naar mensen/profielen waar ik een beetje inspiratie vandaan kan halen. Of mensen die hun logboek openbaar hebben?
Ik eet nu vaak hetzelfde en zit soms een beetje klem! Mijn doel is niet zo zeer afvallen, maar voldoende eten, m'n macro's kloppend houden & genoeg energie voor het trainen!
I need you!
Liefs
1
Reacties
-
Je mag me gerust toevoegen als vriend ikzelf ben een beetje nieuw dus het is zelf nog wat uitzoeken0
-
Heb je toegevoegd! Ik merk ook dat ik af en toe wat klem loop, dus hierbij; iedereen die dit leest mag ook mij toevoegen1
-
Mij mag je toevoegen! M'n logboek is wel prive.0
-
Ik heb je uitgenodigd. Ik sport gemiddeld 8 uur per week. Let op mijn macro's maar kan ook genieten van wat lekkers. Ben wel veganist dus ik moet extra mijn best doen om aan mijn dagelijkse eiwitten te komen.1
-
Voeg me maar toe, ik kan ook wel inspiratie gebruiken0
-
Hoi voeg me maar toe hoor! Ik maak gebruik van recepten van Jasper Albas , smoothies , maaltijden en soepen. Ik sla het ook op . Succes!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 845 Stel jezelf voor
- 323 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 40 Succesverhalen
- 393 Voedsel en voeding
- 253 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 64 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 461 MyFitnessPal-Fora