Deel hier je voortgang foto
defender127
Delen
0
Reacties
-
Goed verhaal, lekker kort...1
-
precies dat ja0
-
2
-
Ik heb er nog geen. Die 4.4kg zie je nog niet. Maar ik vind die voortgangfoto's super leuk en motiverend om te zien dus kom maar op!0
-
-
Waw geweldig sandraatje0
-
Dankjewel!0
-
Goed bezig!0
-
Wat goed!0
-
Wow...keigoed bezig Sandraatje123!0
-
Bedankt voor de complimentjes! Nog iemand een foto om te delen?2
-
-
Wauw wat n verschil ingrid1
-
Wow Ingrid! Je bent gewoon een ander mens!0
-
-
Sow he das n verschil0
-
Proficiat Ingrid27772 en Shvnnen voor jullie verbluffende metamorfose!0
-
in 2010
2015
Sorry heb geen suitable pictures van na die tijd, maar ben tov 2015 10 kg zwaarder, waarvan gelukkig ook een groot deel spiermassa.
Nu sinds november kan ik helaas geen krachttraining doen ivm een blessure, dus stuck to cardio.
Zodra ik weer kan liften kan ik ook weer wat makkelijker centimeters rond de buik kwijt raken.
Omdat ik dus niet kan sporten zoals ik wil, heb ik dit jaar een 365 day challenge waarbij ik geen tussendoortjes meer eet als, chips, koek, chocolade, snoep.
Enige wat ik eet zijn mijn 3 maaltijden, en 2 fruitsnacks tussendoor.
Ik log mijn food ook niet meer, weeg niet meer af.
In 3 maanden tijd wel 6 kg kwijt, nu nog 10 te gaan (liefst zelfs 15)8 -
Zow gustaaf dat is echt n verschil zeg0
-
Goed bezig Gustaaf!0
-
Geen voortgangsfoto nog maar kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik bij mijn vermeldingen alleen van een maand geleden heb staan dat ik 2 kilo kwijt ben? Het zijn er inmiddels ruim 6.5 en hou het netjes bij maar alleen bij vermeldingen komen geen nieuwe berichten. Hoe komt dat?0
-
> Omdat ik dus niet kan sporten zoals ik wil, heb ik dit jaar een 365 day challenge waarbij ik geen tussendoortjes meer eet als, chips, koek, chocolade, snoep.
>
Ontzettend knap! Het is echt een stuk lastiger wanneer je niet volluit kunt sporten. Super knap, succes met de laatste loodjes!0 -
lmmulder99 schreef: »> Omdat ik dus niet kan sporten zoals ik wil, heb ik dit jaar een 365 day challenge waarbij ik geen tussendoortjes meer eet als, chips, koek, chocolade, snoep.
>
Ontzettend knap! Het is echt een stuk lastiger wanneer je niet volluit kunt sporten. Super knap, succes met de laatste loodjes!
Dank je wel.
En heel eerlijk gezegd houd ik dit makkelijker vol als constant alles moeten afwegen
Alleen nu met de paaseieren is even wat lastiger0 -
> @Sandraatje123 zei:
> Bedankt voor de complimentjes! Nog iemand een foto om te delen?
Hoe deel je hier je foto0 -
1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten