Ik wil echt graag afvallen — Dutch (Netherlands)

Ik wil echt graag afvallen

Opties
Wie kan voor mij een dieet schema plaatsen, ik ben 18 jaar oud 1,69 en weeg 100 kilo ik wik echt voor de zomer 20 kilo of meer afvallen, ik voel me zo onzeker in dit lichaam. Wie kan een eetschema zetten

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Een dieetschema, of voedingsplan is niet zo 1, 2, 3 op te stellen, omdat deze persoonlijk zijn. Plus is het aardig wat werk om dit op maat te maken. Je kunt online, wat ik weet, van die standaard eetschema's kopen. Voordeel dat je een schema krijgt waar je niet veel over hoeft na te denken en simpelweg je schema naleeft, nadeel dat het in de meeste gevallen niet persoonsgebonden is en dus niet op jou afgestemd. En als er eigenlijk iets toe doet is het individualisatie als het gaat om voeding (maar ook training).
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Youssef,begin eerst eens met je BMR en TDEE te berekenen, dit kan via tools online. Zoek eens op google. Daarnaast wil je afvallen, dan ga je 10/20% ondet je TDEE zitten met eten. Verdeel je macro's (check google).als je zelf veel dingen opzoekt en probeerd, kom je ook t meeste over jezelf te weten en je leert ervan. Het is makkelijk om geld uit te geven aan schema's maar doe t zelf. Steek energie en tijd erin. Mijn visie is dat je dan alles zelf doet en leert. Keep it up