Vandaag aangemeld — Dutch (Netherlands)

Vandaag aangemeld

Opties
Sonja57
Sonja57 Berichten: 8 Member
Hey

Ik ben Sonja. Moeder van 3 en moeke van 4 Ik begin nu aan dieet nr ...... ben de tel kwijt geraakt. Elke keer begon ik aan een dieet met de bedoeling achteraf te stoppen met roken. Maar tegen dat ik klaar was om te stoppen , waren de kilo's er al terug bij. Nu maar andersom gedaan. Ben nu meer dan 3 maanden rookvrij en nog maar eens 5 kg extra erbij pffff. Moet nu dringend gewicht kwijt, mijn knieën gaan me dankbaar zijn en ook mijn tikker
Ik ga het dus nu op deze manier proberen.

Groetjes Sonja

Reacties

  • elkevn
    elkevn Berichten: 58 Member
    Opties
    super, Sonja! Succes!!! En voeg me gerust toe als 'vriend' als je wilt.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hey

    Ik ben Sonja. Moeder van 3 en moeke van 4 Ik begin nu aan dieet nr ...... ben de tel kwijt geraakt. Elke keer begon ik aan een dieet met de bedoeling achteraf te stoppen met roken. Maar tegen dat ik klaar was om te stoppen , waren de kilo's er al terug bij. Nu maar andersom gedaan. Ben nu meer dan 3 maanden rookvrij en nog maar eens 5 kg extra erbij pffff. Moet nu dringend gewicht kwijt, mijn knieën gaan me dankbaar zijn en ook mijn tikker
    Ik ga het dus nu op deze manier proberen.

    Groetjes Sonja

    Succes, Sonja. En welkom!
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Welkom!
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    welkom! en succes!
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Knap dat je al zo lang niet meer rookt! En succes!
  • marshal75
    marshal75 Berichten: 27 Member
    Opties
    Succes!
  • OmaKLIKKLAK797
    OmaKLIKKLAK797 Berichten: 4 Member
    Opties
    > @Sonja57 zei:
    > Hey
    >
    > Ik ben Sonja. Moeder van 3 en moeke van 4 Ik begin nu aan dieet nr ...... ben de tel kwijt geraakt. Elke keer begon ik aan een dieet met de bedoeling achteraf te stoppen met roken. Maar tegen dat ik klaar was om te stoppen , waren de kilo's er al terug bij. Nu maar andersom gedaan. Ben nu meer dan 3 maanden rookvrij en nog maar eens 5 kg extra erbij pffff. Moet nu dringend gewicht kwijt, mijn knieën gaan me dankbaar zijn en ook mijn tikker
    > Ik ga het dus nu op deze manier proberen.
    >
    > Groetjes Sonja
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Sonja welkom en succes! Als je vragen hebt, stel ze gerust.