Wie doet ermee afvallen tussen de 20 en 30 kilo!!!!! - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Wie doet ermee afvallen tussen de 20 en 30 kilo!!!!!

Opties
2»

Reacties

  • chantalaafjes
    chantalaafjes Berichten: 2 Member
    Opties
    Graag doe ik mee aan je doel. Ik moet ruim 20 tot 30kg afvallen wil ik weer lekker fit voor de dag te komen. Voeg me toe als vriend en we kunnen elkaar gaan steunen op deze manier!
  • Jefloseweight_
    Jefloseweight_ Berichten: 26 Member
    Opties
    32 kilo moet er af minimaal door middel van krachttraining en cardio en een goed eetpatroon. Dit moment op de 8,5kg wat er al af is dus nog 23,5 kg te gaan!
  • Hanane30kilo
    Hanane30kilo Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe ook graag mee moet ook nog ruim 30 kilo kwijt ben al bijna 8 kilo kwijt dmv gezond eten en 2x per week te sporten.
  • hellenvhealth
    hellenvhealth Berichten: 12 Member
    Opties
    Hallo

    Ik doe mee
    Ik zal ff kort uitleggen wie ik ben.
    Dame van bijna 45, geest van 25, lichaam van 80 jarige, in de overgang, in jaar tijd 2x geopereert aan schouder, bezig met opleiding voedingsdeskundige en gewichtsconsulent
    Ik ben 1,69 en weeg 94 en wil weer naar de 70kg.
    Je zou zeggen dat ik het wel moet weten. Klopt. En toch lukt het niet. Ik lust echt alles, vind alles lekker en thuis zitten met die schouder werkt ook niet mee.

    Vroeger veel krachttraining gedaan en bijna zelfs een miss fitness wedstrijd. Maar door omstandigheden ben ik in jaar tijd 30 kg aangekomen. En die krijg ik er maar niet af. Loop nu al 7 jaar te jojoën.

    Ben nu 2 dagen bezig met invullen van mijn voeding en ik moet zeggen dat het wel wat met me doen. Dus ik hoop over een paar weken te zeggen dat ik ben afgevallen.

    We weten allemaal dat ieder pondje door het mondje gaat. Bij mij ook. Om af te vallen mag ik nu 1470kcal per dag eten.
  • renatek2015
    renatek2015 Berichten: 1 Member
    Opties
    Goedemorgen allemaal,

    Na heel lang nadenken of ik dit aandurf is het antwoord, Ja ik ga dit doen.
    Er moet bij mij 15-20 kg.
    Althans 15 kg en 20 kg zou ideaal zijn.

    Ik heb mijzelf op 1600kcal gezet en max 120 koolhydraten. Die laatste wil ik langzaam afbouwen naar max 80 koolhydraten.
  • danio1969
    danio1969 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @patriciavanzon zei:
    > Mijn naam is Patricia, 41 jaar moeder van 4 kinderen een zoon van 17 dochter van 14 en een tweeling van 5 jaar.
    >
    > Ik ben Eerder dit jaar begonnen met een dieet waar ik in 6 weken tijd 10 kilo mee kwijt was geraakt. Maar ik kreeg een baan in de horeca en ik waardoor ik het dieet niet meer kon volhouden en ook alle kilo's zitten er nu ruimschoots weer aan.
    >
    > Ik werk nu niet meer in de horeca en ik wil dus opnieuw de strijdt met de kilo's aangaan.
    >
    > Ik moet 24 kg afvallen want ben doodongelukkig met dit lijf.
    >
    > Zijn er hier meer mensen die ook zoveel kilo's kwijt willen???? Misschien kunnen we elkaar helpen en steunen..
    >
    > Ik ben vandaag begonnen maar als we het met een aantal doen die ook zoveel kilo's kwijt willen zijn we misschien sterker.... want als ik de aantal kilo's zie dan denk ik echt het zijn er zoveel...
    >
    > Maar ik wil, ik moet (van mezelf) en het gaat me lukken wie doen ermee????
    > ;)
  • danio1969
    danio1969 Berichten: 13 Member
    Opties
    Is misschien wel wat laat, maar ik heb hetzelfde doel en samen lukt het beter, dus voeg me maar toe als je wil
  • Martine3553
    Martine3553 Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik doe ook mee, moet zeker 40 kilo af maar ben al blij zodra ik 2 cijfers voor de komma op de weegschaal zie ipv 3 cijfers. Heb wel een stok achter de deur in sept ga ik trouwen, moet voor die tijd min 15 kilo af.
    Het kost bij mij wel moeite ivm ziekte van Crohn en prikkelbaardarm syndroom waardoor ik beperkt ben in eten en veel vocht vasthoud.
  • LindseyAboiLand
    LindseyAboiLand Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar het bevalt me erg! Ik ben ongeveer 2 weken al begonnen met lijnen (velen weetjes en tips). Deze week ook met sporten thuis begonnen. O.a. squats, steps, springtouwen. Ik ben 1.60m en weeg nu meer dan 90 kg. Ik schaam me bijna om het te zeggen maar ik weet dat ik er nu serieus mee bezig ben om het eraf te krijgen. Mijn doel is tussen de 25-30kg af te vallen. Ik hou jullie op de hoogte.
  • sango6449
    sango6449 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik doe ook mee. Ben een vrouw van 48, twee pubers in huis, en ik woog drie weken geleden 95 kilo bij 1.66 meter. Dat is te zwaar. Sinds vier weken naar de sportschool. Voor een betere conditie. Daar begon het mee: ik wil een betere conditie, daarvoor moet ik afvallen. Mijn lange termijn doel is 30 kilo. Ik doe dat in 10 overzichtelijke subdoelen van 3 kilo, anders is het me te veel en zinkt de moed mee in de schoenen. De eerste drie kilo zijn er nu af. 1 van de 10 tussenstappen gehaald!
  • sscheerstra
    sscheerstra Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi ik doe mee ik ben 34 jaar en 5 maanden geleden bevallen kilos zitten er nog aan en ik wil graag 30 kilo kwijt.
  • JudithVerhappen
    JudithVerhappen Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe mee! Ik ben Judith, 26 jaar en sinds januari mama van een dochtertje! De zwangerschapskilos ben ik al kwijt maar was helaas daarvoor al veel te zwaar. Weeg nu 94kg en wil naar de 70. Omdat ik nog borstvoeding geef gaat mega snel afvallen 'm niet worden, dus ik ga me er in eerste instantie vooral op richten dat ik gezond eet en stop met snoepen! Qua beweging ga ik lekker wandelen met dochterlief en mijn honden, ook ga ik binnenkort weer 32u per week aan het werk als verpleegkundige in het ziekenhuis.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik ben niet zo gefocust op afvallen gewicht maar meer geconcentreerd om mijn vetpercentage rond de 15% te krijgen. Dus ik doe mee.
    Hoe wil je je vetpercentage verlagen zonder af te vallen?
  • foodhanne
    foodhanne Berichten: 2 Member
    Opties
    Succes!! Het gaat je zeker lukken!
  • ClaudiaB86
    ClaudiaB86 Berichten: 51 MFP Moderator
    mei 2018 aangepast
    Opties
    Billy8803 schreef: »
    Hallo allemaal. Ik ben Mark, 38 jaar oud, 1,85 meter, 107 kilo schoon aan de haak met een vetpercentage van 26,5%. Mijn doel is vooral droog worden en alle overtollige buikvet kwijt te raken. Ik ben niet zo gefocust op afvallen gewicht maar meer geconcentreerd om mijn vetpercentage rond de 15% te krijgen. Dus ik doe mee.

    Hoi Mark! Goed dat je bent begonnen! Je hebt al de goeie mindset
  • Jefloseweight_
    Jefloseweight_ Berichten: 26 Member
    Opties
    Ik doe ook mee, 11 kilo is er al af nog minimaal 20 te gaan! 96,1 kg staat nu op de teller dat moet 75 kilo worden.
  • pickwick909
    pickwick909 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik doe ook mee. Vorig jaar al 20 kilo kwijt nu de rest nog.
  • Debbel69
    Debbel69 Berichten: 21 Member
    Opties
    Ik wil ook heel graag mee doen. Hoe doe je dat hier?
  • susanne807
    susanne807 Berichten: 5 Member
    Opties
    Leuk ik wil 30 kilo kwijt. Succes we gaan ervoor
  • KristellB
    KristellB Berichten: 3 Member
    Opties
    I'm in!
    Ook ik wil alle overtollige kilo's kwijtraken.
    Ik ben nieuw hier, dus alles tips en trucs zijn welkom. Ik wil graag 20/25 kilo afvallen, ik vind het al heel fijn om te lezen dat ik er niet alleen voor sta. :)

    Maar gezien ik nieuw ben snap ik nog niet helemaal hoe dit werkt.. kan iemand even uitleggen?