Aankomen in gewicht en spiermassa — Dutch (Netherlands)

Aankomen in gewicht en spiermassa

Opties
shanialanen
shanialanen Berichten: 2 Member
Mijn naam is Shania Lanen en ik ben 19 jaar oud. Al mijn hele leven heb ik problemen met mijn gewicht. Ik ben erg dun en heb ik weinig vrouwelijke vormen daardoor. Een ander half jaar geleden had ik voormezelf het perfecte lichaam gekregen. Alleen werd ik ziek, waardoor het snel weg was. Toen was ik 55/56 kilo, waar ik dus weer voor ga. Gelukkig ben ik niet meer ziek, waardoor ik graag weer een killerbody zou willen! Heeft iemand tips bij het aankomen? Mijn gewicht schommelt veel, hoe kan ik dit gebalanceert houden?

Reacties

  • Bikkeltje
    Bikkeltje Berichten: 8 Member
    Opties
    Hoi,
    Ik ben al me hele leven dun.. en dat is ook lastig te verbeter. Heb dus ook geen tips eerlijk gezegt maar als je het leuk vind mag je me best toevoegen zodat we elkaars eetdagboek kunnen bekijken en daarvan misschien iets leren.
  • hjbrandenburg
    hjbrandenburg Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi,
    Ik zelf val ook makkelijk af en moet redelijk wat moeite doen om aan te komen. Ik eet 300 tot 500 calorieën extra boven op mijn dagelijkse benodigde calorieën. Ik eet 3 tot 5x per dag en eet in de verhouding 40/30/30 kh/eiwit/vet. Iedere dag fruit en veel groente voor de micro nutriënten. Verder doe ik 3x per week krachttraining en loop ik 2 tot 3x per week hard. En ik wandel iedere dag met mijn honden. Zorg in ieder geval dat je aan je eiwitten komt ivm spierbehoud. En houd goed bij wat je dagelijks nodig hebt. Als je nog meer wil weten, gewoon vragen.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Ga aan krachttraining doen.... Ik ben ook van nature slank maar door krachttraining en de juiste eiwit inname heb ik spieren ontwikkeld. Iets meer eten en je lijf krijgt echt meer vorm. Succes