Verwarrend — Dutch (Netherlands)

Verwarrend

Goeieavond.

Sinds 2 weke gebruik ik deze ap.
Ik ben zuster van beroep en werk 28 uur.
Als alleenstaande moeder geen tijd echt voor sport.
Dus mezelf op 1500 cal gezet.
De eerste week vloog de kilo er af tot anderhalf en nu kom ik weer aan.
Terwijl ik zelfs onder de 1500 zit.

Drinken vind ik wel lastig aan Water .Met veel moeite op werkdagen kom ik niet aan de liter water.

Ik was nu zelfs aangekomen ..Hoe kan dit nou? Kan dit door vrouwen hormonen ofzo??
Wat doe ik fout?

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    juni 2018 aangepast
    Meerdere vragen. Als ik zo vrij mag zijn;
    Dus mezelf op 1500 cal gezet.
    Op basis van?
    De eerste week vloog de kilo er af tot anderhalf en nu kom ik weer aan. Terwijl ik zelfs onder de 1500 zit.
    In het begin zal het bijna altijd vocht zijn wat het getal op de weegschaal doet dalen, maar wanneer je aankomt dan zou dat betekenen dat je niet (meer) in een tekort zit. Je geeft aan dat je zelfs onder de 1500kcal zit. Hoe hebt je dat 'gemeten'? Noteer je alles correct? Registreer je alles en daar bedoel ik mee echt alles? Mensen denken vaak een bepaald aantal kcal te eten, maar onder rapporteren vaak; ze krijgen meer binnen dan ze denken, Houd je exact bij wat je allemaal eet en drinkt?
    Hoe kan dit nou? Kan dit door vrouwen hormonen ofzo?? Wat doe ik fout?
    Daar kan ik pas iets over roepen als je wat meer informatie geeft (zie o.a. de vragen hierboven).
  • JenneP77
    JenneP77 Berichten: 18 Member
    Hoi.