Maatjes gezocht
wilmaverhoeven68
Ik ben Wilma, 49 jaar jong. En op zoek naar mensen die samen willen afvallen. Elkaar motiveren. Dus voeg me maar toe.
9
Reacties
-
Veel succes, ik voeg je toe!0
-
Voeg maar toe0
-
Hoi Wilma, ik kan ook wel wat extra motivatie gebruiken, dus voeg me maar toe!0
-
Hoi Wilma! En welkom bij MFP. Als je wilt kan je me toevoegen.0
-
je mag mij ook toevoegen hoor..Welkom0
-
Ben vandaag begonnen en moet 20 kg minimaal afvallen... weet alleen niet hoe dit werkt maar hopelijk kunnen wij elkaar helpen0
-
Ik ben ook nieuw in de groep en ben sinds maandag begonnen. Weet ook niet precies hoe dit allemaal te werk gaat. Hoop dat ik het goed doe0
-
Hoi, ik ben guy. Niet echt nieuw maar wel nieuw op de community pagina. Voeg me toe en samen crushen we die goals. Groetjes guy.0
-
Voor lekkere recepten zijn jullie welkom bij de Healthy Carb Club op Facebook0
-
> @wilmaverhoeven68 zei:
> Ik ben Wilma, 49 jaar jong. En op zoek naar mensen die samen willen afvallen. Elkaar motiveren. Dus voeg me maar toe.0 -
Hallo daar, ik ken mfp al langer, maar nog nooit echt doelgericht gebruikt. Vanaf nu dus wel ! Vandaar eerste keer in community. Voeg je me toe?0
-
Ik ben ook weer begonnen. Weet ook nog niet precies hoe het werkt. Samen bereik je meer dan alleen dus voeg mij ook maar toe. Succes allemaal0
-
Voeg me maar toe😊
Ben op dit moment 13 kilo kwijt en heb nog wat kilootjes weg te werken...0 -
Na een tijdje gestopt te zijn weer begonnen. Nu eerst weer ritme op pakken en na de vakantie weer sporten erbij. En dus ook weer mfp gebruiken. Voeg maar toe.
PS moet nog iets met foto doen maar dat komt goed.
Foto gefixed.0 -
Ook mij mag je toevoegen.0
-
Vandaag begonnen, nog niet zo bekend met MFP Maar mij mag je ook toevoegen, motiveert altijd0
-
Dezelfde doelstelling hier.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten