Wat gaat er fout?
lies__bert
Hi MFP’ers!
Ik ben nu 2,5 week bezig met gezonder eten en vooral goed opletten en waar ik normaal gesproken vrij snel afval, blijft de weegschaal nu al 2 weken hangen (na een redelijke start). Superfrustrerend as you can imagine
Als iemand zin heeft om een kijkje te nemen naar mijn getrackte voeding en beweging en me kan vertellen wat ik fout doe, dan graag!
Alvast superthanks
Lisette
Ik ben nu 2,5 week bezig met gezonder eten en vooral goed opletten en waar ik normaal gesproken vrij snel afval, blijft de weegschaal nu al 2 weken hangen (na een redelijke start). Superfrustrerend as you can imagine
Als iemand zin heeft om een kijkje te nemen naar mijn getrackte voeding en beweging en me kan vertellen wat ik fout doe, dan graag!
Alvast superthanks
Lisette
1
Reacties
-
Ik ben nu 2,5 week bezig met gezonder eten en vooral goed opletten en waar ik normaal gesproken vrij snel afval, blijft de weegschaal nu al 2 weken hangen (na een redelijke start)
Als je niet afvalt, dan zou ik eens naar de hoeveelheid kcal kijken. Want het kan zijn dat je teveel eet t.o.v. je TDEE en dus gewoon in overschot of onderhoudsniveau zit, i.p.v een tekort (wat je nodig hebt om af te vallen).1 -
Maar gemiddeld 1200 per dag lijkt me niet teveel toch?
Daarbij lijkt het me handig om alles meer in detail te bespreken, want ik begrijp hoe het lijf werkt mbt koolhydraten, eiwitten en vetten. De inhoud van mijn post was bedoeld als een inleiding0 -
Maar gemiddeld 1200 per dag lijkt me niet teveel toch?1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes