Actieve calorieën (via iWatch) worden niet gesynchroniseerd met MFP — Dutch (Netherlands)

Actieve calorieën (via iWatch) worden niet gesynchroniseerd met MFP

Opties
Ik draag een iWatch welke de actieve calorieën meet. Gister heb ik hardgelopen (136 calorieën) deze worden wel doorgestuurd naar MFP, maar mijn totaal aantal actieve calorieën (567) op basis van 10.923 stappen worden niet gesynct met MFP.

De stappen komen wel door vanuit de apple watch, maar geen calorieën. 10.923 stappen zijn toch ook verbrande calorieën die je te zien zou moeten krijgen in MFP?

Deze calorieën staan in de app activiteit (kan niet gelinkt worden in MFP) en ook in de app gezondheid (staat gelinkt in MFP). Enkel de workout komt door naar MFP. Wie weet hoe ik ook de andere actieve calorieën kan terug laten komen in MFP?

Reacties

  • div3rsion
    div3rsion Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik heb hetzelfde met calorieën registratie van Strava. Deze staan wel in de tijdlijn. Maar niet meer als + calorieën in de dagoverzichten
  • barbarabos7271
    barbarabos7271 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik heb sinds gisteren ook dat ik wel de stappen zie, maar geen trainingspunten. Ik heb een fitbit charge 2. Als het bij verschillende trackers zo is, lijkt het aan mfp te liggen.