Nieuw hier — Dutch (Netherlands)

Nieuw hier

Opties
__Hannezz__
__Hannezz__ Berichten: 7 Member
Hoi allemaal,
Vandaag de knoop doorgehakt, en hopelijk de knop weer om!
Ik ga weer beginnen met de omslag. Ergens zo voor de zomer heb ik een terugval gehad, en heb ik de draad niet meer op kunnen pakken. Zo jammer, maar hey, ik ga er weer voor. Vanavond bezig geweest met het berekenen van mijn caloriebehoefte en een eerste stap gemaakt in het berekenen van de macro's die voor mij zouden kunnen werken. Ik fitness zo'n 3x in de week, en ga proberen ook daar gerichter aan het werk te gaan.
Ik zou het fijn vinden om wat maatjes te vinden zodat we elkaar kunnen steunen op het moment dat het even zwaar is. Ik weet van mezelf dat die momenten ongetwijfeld gaan komen.
Ik zou graag een kilo of 10/15 af willen vallen. Zoek jij ook een maatje, voeg me dan gerust toe. ( ik weet zelf nog even niet hoe ik mensen moet toevoegen.... dus help ;) )

Reacties

  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Goed dat je de draad weer oppak! Ik heb je toegevoegd. Je kan vrienden toevoegen door op de naam te klikken, dan nogmaals op de naam in het blauw en dan op de poppetjes om toe te voegen.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Toegevoegd!!! Succes ook.
  • CyclingMarcello
    CyclingMarcello Berichten: 3 Member
    Opties
    Welkom! 3X p/w in de fitness doe je goed! Lekker die calorieën verbranden :)

    Met de juiste voeding en training moet die 10kg zeker lukken, maar neem de tijd daarvoor!
  • __Hannezz__
    __Hannezz__ Berichten: 7 Member
    Opties
    > @hhhhw123 zei:
    > Je kan vrienden toevoegen door op de naam te klikken, dan nogmaals op de naam in het blauw en dan op de poppetjes om toe te voegen.

    Dank je wel voor je uitleg! 👍🏻
  • Foodlog92s
    Foodlog92s Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik heb je toegevoegd!