Mfp maatjes gezocht — Dutch (Netherlands)

Mfp maatjes gezocht

Opties
jannekepoede
jannekepoede Berichten: 2 Member
juli 2018 aangepast in Stel jezelf voor
Ik ben 37 jaar oud. Woonachtig in Zutphen.
Op dit moment 13 kilo kwijt en zou er graag nog zo'n 20 kwijt willen.
Ik probeer dit te bewerkstelligen door minder te snoepen, gevarieerder en gezonder te eten, regelmatig goed te bewegen. Ik zondig ook wel en neem s avonds ook wel een koekje bij de koffie wanneer mijn calorieën het toelaten.
Sta jij er ook zo in? Voeg me dan toe. 🌞

Reacties

  • sonnygirl70
    sonnygirl70 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi Janneke,

    Je mag me toevoegen als je wil. Net begeonnen en nog zoekende. Ik moet er 20 kg af hebben, eerst maar eens de eerste 5 kg's.

    Gr. Sherida
  • liesdepauw
    liesdepauw Berichten: 9 Member
    Opties
    Je mag mij altijd toevoegen, hier zit ik wel bijna in stabilisatie fase, nog 3 kg te gaan tot streefgewicht
  • __Hannezz__
    __Hannezz__ Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi Janneke, je mag me toevoegen ( weet nog niet precies hoe het hier allemaal werkt) Ook ik moet de nodige kilo's weer kwijt, 10 in ieder geval, maar liever nog 15. Maar alles stap voor stap, dus kan de support best gebruiken denk ik!
  • Sincere_Sin
    Sincere_Sin Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi, ik ben ook nieuw. Sinds 5 dagen bezig en wil ongeveer 17 kilo kwijt.
    Ik ben nu in een probeerfase met 1900 kcal te eten.
  • timojugger
    timojugger Berichten: 76 Member
    september 2018 aangepast
    Opties
    Vrij nieuw hier, vind de app handig voor het overzicht in mijn macro's.
    Als experiment nu aan het Carnivoren (dierlijk dieet). Eerst maar een 6 dagen en kijken hoe het aanvoelt.
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Jullie mogen mij ook toevoegen ben ook nog vrij nieuw hier en snap ook nog niet precies hoe het werkt maar dat komt vanzelf 😊 en samen is altijd gezelliger toch ?! Doel is rond de 70 kilo maar liever nog 68 zodat ik beetje speling heb maar geen idee of dat gaat lukken maar de 1e zesenhalf kilo is eraf, oh ja begonnen met 82 en ben 52 jr en 168 lengte , groetjes Yvon
  • mirandakaper70
    mirandakaper70 Berichten: 1 Member
    Opties
    Goedemorgen, ook ik ben net begonnen. Doel 20 kilo😎. Ik ben Miranda en woon in Noord-Holland. 48 jaar en nu gewicht van 98 kilo. Wil je me toevoegen?
  • Derpmeister
    Derpmeister Berichten: 5 Member
    Opties
    Hoihoi, je mag mij ook toevoegen als je wilt. Net weer begonnen om er weer heel hard aan te trekken (er moeten helaas akelig veel kilootjes af), dus altijd gezellig en motiverend om dat met meerderen te doen! ☺️