Dagboek niet zichtbaar van vrienden — Dutch (Netherlands)

Dagboek niet zichtbaar van vrienden

Opties
NutritionSunweb
NutritionSunweb Berichten: 1 Member
Hallo,
Ik heb een vraag met betrekking tot het bekijken van dagboeken van vrienden. Op mijn samsung krijg ik de melding 'je hebt geen toestemming om het dagboek van deze gebruiker te bekijken' terwijl deze niet is afgesloten met een wachtwoord. Als ik het via een Iphone probeer, kom ik wel in het dagboek maar wordt er niks geladen. Voorheen kon ik altijd in de dagboeken maar opeens lukt dit dus niet meer.

Wie weet hoe dit probleem verholpen kan worden of waar dit aan ligt?

Reacties

  • edonne73
    edonne73 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hier juist hetzelfde. Dus ik volg..
  • wilmadepilma
    wilmadepilma Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik had een berichtje gestuurd.
    MyFitnessPal | Oct 10, 2018 08:46AM UTC


    IF YOU ARE UNABLE TO LOG IN TO YOUR ACCOUNT PLEASE READ THE NEXT FIVE PARAGRAPHS:

    When MyFitnessPal disclosed a data breach on March 29, 2018, we recommended that all users with an account on the MyFitnessPal platform immediately change their password on the site, and on any other sites where they may have used the same credentials. At that time we indicated that we would be enforcing a password change in the future. For more information about the data security issue we announced on March 29, 2018, please visit our Security Issue FAQs: https://content.myfitnesspal.com/security-information/notice.html

    If you have not changed your password since March 29, 2018, you will be forced to change it during September 2018. You may find yourself suddenly logged out of the app and that your old password is no longer valid. Follow the steps below to reset your password to regain access to your account with a new password.

    You can request a password reset email by clicking the “Forgot password or username” link on the sign-in screen of our apps, or by visiting https://www.myfitnesspal.com/account/forgot_password in a web browser.

    We hope this immediately addresses your concerns. If not, simply REPLY to this email and we'll be with you as soon as possible.
  • hartm11
    hartm11 Berichten: 2 Member
    Opties
    Heb zojuist ww gewijzigd en opnieuw ingelogd. Tevens heeft mijn vrouw hetzelfde gedaan (zij een iPhone, ik een Android toestel). Maar helaas krijg ik nog steeds 'Je hebt geen toestemming om het dagboek van deze gebruiker te bekijken'. Ik denk dat er met de laatste update iets is omgevallen. Dus software-ontwikkelaars, kijk eens wat er mis is, zou ik zeggen...
  • eboonk
    eboonk Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik en een vriendin hebben dezelfde problemen momenteel.
  • sandrasenna
    sandrasenna Berichten: 28 Member
    Opties
    Ik momenteel ook en mijn fitbit synchroniseert ook niet :*:'(
  • sandrasenna
    sandrasenna Berichten: 28 Member
    Opties
    Wat een ellende nog steeds niets
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Geen probleem hier.
    Dagboek delen moet wel aan staan.
    Is wellicht met update terug gezet???
  • sandrasenna
    sandrasenna Berichten: 28 Member
    Opties
    Is opgelost app verwijderd nieuw Ww ingesteld dan later opnieuw app resetten en de andere dag was weer alles hersteld
    Happy me🤪
  • hartm11
    hartm11 Berichten: 2 Member
    Opties
    Vandaag, 13 oktober werkt alles weer. Het was dus niet nodig de app te verwijderen en/of ww opnieuw in te stellen. Wat dan wel een beetje jammer is dat dat dan niet gecommuniceerd wordt met de gebruikers. Ik heb geen update voorbij zienkomen. Wellicht server gerelateerd. Afijn, het werkt allemaal weer!