Frisdrank alternatief( tönissteiner?)
bertvp9908
Beste mensen,
Ik heb het extreem moeilijk met het laten van frisdrank.
Ik probeer uiteraard zoveel mogelijk water te drinken.
Maar als ik permanent aanpassingen ga willen maken ga ik een alternatief moeten vinden.
Nu kwam ik vrij recent op tönissteiner orange fit.
Dit heeft 5,2 kcal / 100 ml.
Maar ook 0.9g suiker...
Kan dit een alternatief zijn of is dit ook not done?
Alvast bedankt voor de feedback!
Ik heb het extreem moeilijk met het laten van frisdrank.
Ik probeer uiteraard zoveel mogelijk water te drinken.
Maar als ik permanent aanpassingen ga willen maken ga ik een alternatief moeten vinden.
Nu kwam ik vrij recent op tönissteiner orange fit.
Dit heeft 5,2 kcal / 100 ml.
Maar ook 0.9g suiker...
Kan dit een alternatief zijn of is dit ook not done?
Alvast bedankt voor de feedback!
0
Reacties
-
Ken ik niet, klinkt wel geinig...
Waarom geen light frisdrank, bevat 0 kcal!0 -
Zit teveel andere ongezonde zaken ik0
-
Als je op aspartaam bedoeld, dan hoef je je daar geen zorgen over te maken. Aspartaam is het meest onderzochte product en keer op keer als veilig bevonden. Light frisdranken zijn JUIST bij uitstek het ideale alternatief voor als je frisdrank wilt blijven drinken.0
-
Hey,
Frisdrank, 0%, zero, light, etc, is inderdaad niet gezond. Daarnaast smaakt het zoet en geeft het aan je hersenen door dat je TOCH suiker binnen hebt, wat resulteert op hetzelfde.
Je kan beter gezonde limonades maken, met of zonder spuitwater. En als je er agavesiroop/ ahornsiroop of dergelijks aan toevoegt heb je nog steeds iets zoet maar wel een veel gezondere suiker.
Het is maar een tip.
Probeer het maar uit! Iets dat jezelf met liefde hebt gemaakt smaakt eens zo lekker!
Smakelijk1 -
Je geeft je brein niet het signaal dat het suikers binnen krijgt. Plus; suiker = suiker. Of je nu honing, agave siroop of ahorn siroop eet; je lichaam breekt dit af als suiker. Je lichaam denkt niet in producten, maar in macro's en kent niet het verschil tussen tafelsuiker of agave siroop.
Iets wat 0 kcal heeft wordt niet plots 'verwerkt' als iets dat 100kcal bevat. Als je dat wellicht bedoelde met dat het resulteert in hetzelfde.4 -
Je hebt ook zaken als Spa (bruisend) met een vleugje. Bevat ook 0 kcal0
-
Hoe denken jullie over Rivella?0
-
Hoi hoi.
Knap van je tej eerste dat je de frisdrank wil laten.
Logisch dat je er moeite mee hdbt aangezien veel mensen er verslaafd aan zijn door de suikers .
Zelf ben ik al jaren geleden gestopt met het drinken van frisdrank.
Ik ben toen van elke dag een glas naar 1 glas in de 2 dagen en daartussen in deed ik water of water met stevia en citroen om zo toch iets van smaak en suiker erin te hebben.
Zo rekte ik elke twee weken mijn dagen tussen de glazen frisdrank op.
Nu drink ik elke dag 2 liter water en ernaast zwarte koffie of thee zonder suiker.
Wat je ook kan proberen zijn die suiker vrije siropen .
of de water met een smaakje zijn ook goede vervangers en toch net geen smaakloze bedoeling als water .
heel veel succes !1 -
Tegenwoordig is er veel keuze in vrijwel elke supermarkt wat betreft wat met een smaakje en vrijwel 0 kcal. Al dan niet light frisdrank (niets mis mee) of spa, crystal clear, etc.
Succes0 -
Alvast bedankt allemaal voor de tips!1
-
Koffie. Bron van antioxidanten en goed voor je lever. Anders water.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training