Hallo — Dutch (Netherlands)

Hallo

Opties
DreadedFate1
DreadedFate1 Berichten: 5 Member
Hoi,
Ik ben dreadedfate. En ben nu weer gestart met afvallen. Het gaat tot nu toe goed. Het is even wikken en wegen en keuzes maken. Zo heb ik bij personal body plan geleerd dat je gerust een beetje jezelf kunt verwennen met wat lekkers. Maar met mate. Ook ben ik sinds vandaag gestopt met roken dus wordt het exstra zwaar daarom zoek ik wat maatjes en mensen die elkaat kunnen steunen en inspireren met leuke recepten. Voeg me maar toe. ✌

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Succes met stoppen met roken en.... van de snoep enzo afblijven. Doorbreek je patronen. Vermijd de situaties waarbij je het fijn vindt om te roken. Ga desnoods douchen op die momenten.

    Ipv roken... bewegen. Is nog goed voor de lijn ook.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Zo heb ik bij personal body plan geleerd dat je gerust een beetje jezelf kunt verwennen met wat lekkers.
    Mooi ingezet, maar het draait uiteindelijk om de energiebalans. Probeer lekkers binnen je kcal te plannen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom en succes!
  • elvisdepelvis
    elvisdepelvis Berichten: 11 Member
    Opties
    Succes!
  • nynketg
    nynketg Berichten: 5 Member
    Opties
    Succes! Ik ben inmiddels 8 dagen gestopt met roken en kan al merken dat ik meer lucht heb, dat stimuleert enorm!
  • Richella020
    Richella020 Berichten: 3 Member
    Opties
    Succes!
  • DreadedFate1
    DreadedFate1 Berichten: 5 Member
    Opties
    > @nynketg zei:
    > Succes! Ik ben inmiddels 8 dagen gestopt met roken en kan al merken dat ik meer lucht heb, dat stimuleert enorm!

    Ik ben nu 12dagen gestopt. Ben wel wat aangekomen maar niet heel erg veel gelukkig. Ik heb het wel moeilijk en grijp dan snel naar wat lekkers. Maar ik probeer mijn best te doen vind het op het moment al heel knap dat ik gestopt ben. Maar ik ga er voor zorgen dat ik niet teveel aankom. Mijn doel nu is gelijk blijven inidegeval
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goedzo! Houd vol :)
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Succes met het stoppen met roken. Ik heb dan wel nooit gerookt maar ik weet dat het stoppen met roken veel moeilijker is dan stoppen met ongezonde snacks. Heel veel succes en niet opgeven. 👍
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed bezig! Blijf zo doorgaan.
  • joyceo905
    joyceo905 Berichten: 17 Member
    Opties
    Goed bezig!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Zo heb ik bij personal body plan geleerd dat je gerust een beetje jezelf kunt verwennen met wat lekkers.
    Mooi ingezet, maar het draait uiteindelijk om de energiebalans. Probeer lekkers binnen je kcal te plannen.

    Of iig binnen je weektekort.
    Ik ga niet stressen als ik 1 dag in de week 200 kcal boven mijn doel zit, aangezien ik dagelijks op een tekort van 450 kcal zit. 6*450 = 2700 minus 200 kcal is dus nog steeds een weektekort van 2500 kcal