Hoe samenstellen? — Dutch (Netherlands)

Hoe samenstellen?

Opties
Fraukje74
Fraukje74 Berichten: 49 Member
Als ik zelf macaroni maak, zonder zakjes, maar met verse producten, hoe weet ik dan hoe ik dit moet invoeren? Of bv een salade zelf samenstellen. Hoe zetten jullie dit als maaltijd neer?

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Alle afzonderlijke producten invoeren
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    Ik registreer ook alles afzonderlijk 😊
  • Fraukje74
    Fraukje74 Berichten: 49 Member
    Opties
    Oké, maar dat betekent dat je voor jezelf kookt en vooraf weegt wat je gaat eten? Ik eet samen met mijn gezin en kan op dat moment niet zeggen hoeveel paprika, hoeveel passata, etc. Ik op dat moment eet. Hoe doen jullie dat?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Je kunt het gerecht voor 4 personen invoeren en dan schatten hoeveel jij ervan hebt gegeten. Zeg bv een vierde en dan voer je in dat je 0,25 hebt gegeten van een ingevoerd item voor 4 personen (alle losse producten).
  • Fraukje74
    Fraukje74 Berichten: 49 Member
    Opties
    Oh ja. Goeie! Dankje!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Zo doe ik het ook. Wel alles eerst apart invullen.
  • Kobuyanagi
    Kobuyanagi Berichten: 4 Member
    Opties
    Als je eenmaal weet wat de afzonderlijke componenten wegen dan kun je het geheel ook vastleggen in de app. Dan hoef je in het vervolg niet alles meer apart te registreren.
  • Fraukje74
    Fraukje74 Berichten: 49 Member
    Opties
    > @berrykuijersaat zei:
    > Als je eenmaal weet wat de afzonderlijke componenten wegen dan kun je het geheel ook vastleggen in de app. Dan hoef je in het vervolg niet alles meer apart te registreren.

    Wat bedoel je?
  • joyceo905
    joyceo905 Berichten: 17 Member
    Opties
    Fraukje74 schreef: »
    > @berrykuijersaat zei:
    > Als je eenmaal weet wat de afzonderlijke componenten wegen dan kun je het geheel ook vastleggen in de app. Dan hoef je in het vervolg niet alles meer apart te registreren.

    Wat bedoel je?

    Hij bedoelt dat je de ingredienten samen op kunt slaan als een maaltijd. Dan hoef je de volgende keer alleen de maaltijd in te vullen ipv alle ingredienten apart.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    februari 2019 aangepast
    Opties
    Zoals de overige leden zeggen: nadat je ze eenmaal hebt ingevoerd kan je kiezen voor opslaan als maaltijd met de puntjes naast voedingsmiddel toevoegen. Dan klik je opslaan als maaltijd en hoef je het nooit meer los te selecteren.