Logboek niet voltooien — Dutch (Netherlands)

Logboek niet voltooien

Ik kan mijn voedings logbiek niet voltooien... en wanneer ik naar de website ga via mijn computer staan mijn ingevoerde voeding er niet in! :o

Iemand anders hier ook last van?(gehad)

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Hoi! Is dit via de app of via een browser waarin je de website gaat?
    Kan zijn dat het syncen even duurt.

    Probeer de app te updaten naar de laatste versie.
  • Missdragontea94
    Missdragontea94 Berichten: 20 Member
    Ik gebruik de app. Ik zal eens kijken of ik de laatste versie heb 😄
  • Missdragontea94
    Missdragontea94 Berichten: 20 Member
    Ik heb de laatste versie... :confused:
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Kan je even uitloggen en opnieuw inloggen? Laat me weten of het daarna lukt.
  • Missdragontea94
    Missdragontea94 Berichten: 20 Member
    Al meerdere malen geprobeerd, en ook al een email gestuurd naar de helpdesk. Blijkbaar hebben meer mensen hier last van. :neutral:
  • NickGreiving
    NickGreiving Berichten: 2 Member
    hier precies hetzelfde probleem, synchronisatie met stappen werkt ook niet en de connectie naar garmin met geconsumeerde voeding ook niet... wat/wie kan helpen??
  • Adrianus54
    Adrianus54 Berichten: 2 Member
    Wij hebben hier dezelfde problemen. ook staar de ingevoerde voeding niet in de database
  • Adrianus54
    Adrianus54 Berichten: 2 Member
    In en uitloggen geeft geen resultaat. de app weggooien en opnieuw instaleren ook niet. hij is dan alle gegevens kwijt
  • marijtjehiltje
    marijtjehiltje Berichten: 4 Member
    Kan al 4 dagen het dagboek en recepten niet opslaan Vervelend! !!!😝
  • marijtjehiltje
    marijtjehiltje Berichten: 4 Member
    > @Missdragontea94 zei:
    > Ik kan mijn voedings logbiek niet voltooien... en wanneer ik naar de website ga via mijn computer staan mijn ingevoerde voeding er niet in! :o
    >
    > Iemand anders hier ook last van?(gehad)
    >
    >

    Dit bericht komt bij mij al 4 dagen, krijg recepten en dagboek niet opgeslagen. Mijn voortgang, die ik invoer wordt wel gewoon verwerkt.
  • marijtjehiltje
    marijtjehiltje Berichten: 4 Member
    > @marijtjehiltje zei:
    > > @Missdragontea94 zei:
    > > Ik kan mijn voedings logbiek niet voltooien... en wanneer ik naar de website ga via mijn computer staan mijn ingevoerde voeding er niet in! :o
    > >
    > > Iemand anders hier ook last van?(gehad)
    > >
    > >
    >
    > Dit bericht komt bij mij al 4 dagen, krijg recepten en dagboek niet opgeslagen. Mijn voortgang, die ik invoer wordt wel gewoon verwerkt.

    Geprobeerd op de tablet,( heb de app op mijn telefoon en tablet) die synchroniseert niet meer met mijn telefoon. Op de tablet kan ik het dagboek wel voltooien en opslaan, een nieuw recept wordt niet opgeslagen helaas. Ga voorlopig verder op mijn tablet
  • elsesseling
    elsesseling Berichten: 6 Member
    Hoi, dit is de link naar een artikel waarin Mfp de updates met betrekking tot reparatie van de app in laat weten.
    https://support.myfitnesspal.com/hc/en-us/articles/5716717249933-Unable-to-Create-New-or-Edit-Existing-Foods-Meals-Recipes-Quick-Add-Sync-and-or-Login