My fitnesspal premium — Dutch (Netherlands)

My fitnesspal premium

hamed1989
hamed1989 Berichten: 1 Member
maart 2019 aangepast in Voedsel en voeding
Ervaringen? Is het een aanrader

Reacties

  • Missdragontea94
    Missdragontea94 Berichten: 20 Member
    maart 2019 aangepast
    Heb nu 1 proefmaand. Er zijn wat leuke extra dingen die je kan aanpassen maar verder.. Ik ga hem niet verlengen want er werkt een hele hoop niet naar behoren. Zonde om geld aan te besteden. Maar ik zou de proefmaand maar eens uitproberen. Dan kan je een betere mening vormen. :smiley:
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Wat werkt er niet naar behoren @Missdragontea94 ?
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Voor mij heeft het geen meerwaarde! In het begin van mn MFP carieere gekocht, daarna tijdje niet en nu een jaar gratis bij mij Samsung Gear S3.

    Probeer gewoon een proefmaand inderdaad! Dan kan je zelf bepalen of het een voordeel is.

    Het voordel zag ik in het inzicht van voedsel waar veel calorieen in zat, verder eigenlijk niet zo veel..

    @LaurensE1 , ik heb wel een paar frustraties in de app.. de feed die elke keer opnieuw laad bij scrollen, de synchronisatie van Samsung healt die niet lekker draait. Of elke 5 minuten een bericht plaatsen of ineens 20.000 calorieen aangeeft. En dan nog de kleine bugs en storingen hiet en daar..
  • Missdragontea94
    Missdragontea94 Berichten: 20 Member
    > @LaurensE1 zei:
    > Wat werkt er niet naar behoren @Missdragontea94 ?

    Ik heb een hele tijd mijn voedingslogboek niet kunnen voltooien. Hij sinchroniceerde niet. Heb enkele emails gestuurd. Geen oplossing.

    * Maar ik denk dat ik wel ga verlengen! Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het goed! *

    Was wel even een gedoe om alle dagen die niet voltooid waren via de website, overnieuw erin de zetten.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Het werkt helaas niet helemaal vlekkeloos inderdaad. Tevens zijn er wat storingen bekend geloof ik.
    Sorry voor het ongemak.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Geen idee waarom maar ik heb hem al 3x een jaar lang gratis gehad. Misschien omdat ik de app telkens weer meeneem naar een nieuwe telefoon of de Samsung gear?
  • Go4Healthy
    Go4Healthy Berichten: 2 Member
    Als je een samsung watch hebt krijg je sowieso een jaar gratis. Wat ik wel fijn vind is dat ik nu mijn macro's in grammen kan invullen ipv percentages en meer gedetailleerde info over voeding heb.