Vrienden in soortgelijke situatie? — Dutch (Netherlands)

Vrienden in soortgelijke situatie?

Opties
annevxx
annevxx Berichten: 2 Member
Hoi allemaal!

Ik ben nu een weekje bezig met afvallen met behulp van MyFitnessPal, en het lijkt me leuk om vrienden te maken hier! Op die manier houd ik het hopelijk langer vol!

Ik heb officieel geen overgewicht, maar vind mezelf toch nog wat aan de mollige kant. Vandaar dat ik toch nog een paar kilo wil verliezen tot ik weer op het gewicht zit dat ik had voordat ik begon met studeren.. de studentenkilo’s zijn een harde realiteit..

Zijn er anderen die wat gewicht willen verliezen en starten met een gezond gewicht? Voeg me toe als je vrienden wilt worden!

Liefs Anne

Reacties

  • jarnotjetje
    jarnotjetje Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik heb een uitnosiging gestuurd.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi! Welkom en succes Anne. Voeg mij gerust toe.
  • FitMomJ18
    FitMomJ18 Berichten: 4 Member
    Opties
    Same here! Moet alleen nog steeds beginnen haha
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Al bezig , en nu begin ik echt af te vallen. Ben iets meer gaan bewegen.
    Nog 2.8kg maar het moet langzaam gaan.
  • peterfitters
    peterfitters Berichten: 11 Member
    Opties
    Heb nooit op mijn gewicht gelet... was niet nodig...maat eens de 50 gepasseerd van 70 naar 78kg op 3 jaar...voor 1m80 nog ok maar nu toch blij mede dankzij MFP terug op gewicht...nu stabiel blijven op een gezonde evenwichtige manier.
    Ik hoop alvast voor jou ook vol te houden.
  • Ro_4R
    Ro_4R Berichten: 15 Member
    Opties
    > @annevxx zei:
    > Hoi allemaal!
    >
    > Ik ben nu een weekje bezig met afvallen met behulp van MyFitnessPal, en het lijkt me leuk om vrienden te maken hier! Op die manier houd ik het hopelijk langer vol!
    >
    > Ik heb officieel geen overgewicht, maar vind mezelf toch nog wat aan de mollige kant. Vandaar dat ik toch nog een paar kilo wil verliezen tot ik weer op het gewicht zit dat ik had voordat ik begon met studeren.. de studentenkilo’s zijn een harde realiteit..
    >
    > Zijn er anderen die wat gewicht willen verliezen en starten met een gezond gewicht? Voeg me toe als je vrienden wilt worden!
    >
    > Liefs Anne

    Ben met ongeveer dezelfde reden begonnen begin augustus. En sindsdien niet meer gestopt met gezonde en bewuste voeding en veel sporten.

    Hoe ga jij tot nu toe?
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik ben ook in augustus begonnen. Eerst met sporten en nu steeds meer ook met voeding. Het was even zoeken maar zit nu op 2100 calorieën per dag.

    Ik hoef mfp eigenlijk niet meer in te vullen.
    De weegschaal is nu leading.

    En de eiwitten ivm de krachttraining.
  • Fraukje74
    Fraukje74 Berichten: 49 Member
    Opties
    Ik heb ook geen overgewicht, maar wel artrose in mijn heupen. Ik wil dan ook wat kilo's afvallen om zo min mogelijk gewicht op mijn gewrichten te hebben. Eerst 2 kilo's was ik zo kwijt. Nu jojo ik een beetje met de laatste 2 kilo's, terwijl ik vind dat ik niet teveel eet. Als ik minder eet dan nu heb ik echt honger, maar val helaas dan niet af.
  • lynnkersten
    lynnkersten Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik heb ook geen overgewicht, maar wil er iets van af hebben.
    Vind leuk om samen te doen :)
  • olavkoning
    olavkoning Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik ben ondertussen flink wat afgevallen, sinds ik januari 2017 ben begonnen met een voedingschema dus goed op voeding letten. Nu de zomer komt wil ik ook de laatste Kg’s er af werken. Mocht iemand interesse hebben mag je mij toevoegen als vriend!
  • beukenoot
    beukenoot Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik heb je toegevoegd! Sta nu op een punt dat ik niet meer hoef af te vallen, maar ben gewoon lekker op mn eigen tempo aan het droogtrainen! :)
  • olavkoning
    olavkoning Berichten: 5 Member
    Opties
    @beukenoot goed bezig! Alles op zijn tijd & succes alvast!
  • Ro_4R
    Ro_4R Berichten: 15 Member
    Opties
    > @beukenoot zei:
    > Ik heb je toegevoegd! Sta nu op een punt dat ik niet meer hoef af te vallen, maar ben gewoon lekker op mn eigen tempo aan het droogtrainen! :)

    Zeker lekker blijven trainen maar droogtrainen is afvallen. Dus eet dan bij wat je verbrand maar let op je macros
  • 114908
    114908 Berichten: 2 Member
    Opties
    Wauw haha vgm lijken we veel op elkaar! Ik ben ook nog niet te zwaar en vind mezelf wat aan de mollige kan dus ik probeer ook wat af te vallen
  • kamerferdi
    kamerferdi Berichten: 35 Member
    mei 2019 aangepast
    Opties
    Ik voeg jullie ook toe! Ben toevallig ook 1 april begonnen.