Wat is jullie plan? — Dutch (Netherlands)

Wat is jullie plan?

Opties
Damiet27
Damiet27 Berichten: 20 Member
Hoi hoi .
Nieuw jaar nieuwe goede voornemens.
En ook ik dus .
Al jaren gaat mijn gewicht op en neer .
Ook ervaring met meerdere soorten dieten.
Lowcarb , keto, shakes, extra veel sporten , water vasten .... en ga maar even door.
Nu vroeg ik me af .
Wat is jullie plan om van die kilo's af te komen?

Zelf kijk ik naar informatieve documantares over voeding en suikers in onze voeding.
Hierdoor de keuze gemaakt om eten en levensmiddelen te laten staan waar aan geknutseld of wat voor geproduceerd is in de fabrieken .
Ook waar door ons mensen suikers in verwerkt is is dus uit den boze ....
Zo blijven er dan groentes, fruit ,eieren ,kaas en sommige vleessoorten over .

Nu op dag 4 en niet makkelijk al zeg ik het zelf.

Dus wat is jullie plan ?

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Mijn plan is...
    Zo gewoon mogelijk eten. Tussendoortjes gezond
    Weinig tot geen frisdrank.
    Iets meer eiwitten
    Iets minder koolhydraten
    Hard sporten
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed je aan de kcal per dag / week houden :)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Mijn plan is om dit jaar een fotoshoot te plannen. Momenteel in een kleine mini-cut, om straks weer iets te bouwen en dan later shoot-klaar te gaan. Zou mijn allereerste keer zijn om heel laag in kcal te gaan (en dan vol te houden).
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Wauw leuk om een ieder zijn doel te zien 👍🏻
    Mijn doel is in op gewicht te blijven maar wel nog wat in vetpercentage te zakken
    Dus training nu aangepast en nu afwachten wat dat doet anders weer bijstellen
    Succes met jullie doelen ,groetjes Yvon
  • Rvdh4
    Rvdh4 Berichten: 3 Member
    Opties
    Mijn plan is een soort katten dieet daf betekent dat je droger gaat eten en dus niet heel veel calorieën denk aan veel rijstewafels kipfilet wraps pap magere yoghurt
  • Sylli8
    Sylli8 Berichten: 23 Member
    Opties
    Ik ben gek op sauna maar.......ik gun mezelf pas een bezoek als ik lekker in mijn vel zit en de nodige kilo's eraf heb.
  • cindywv2014
    cindywv2014 Berichten: 21 Member
    Opties
    Mijn eerste kleine doel is om naar de 75 kg te gaan(nog 1.8 kg te gaan) en dan eens bekijken wat ik er zelf van vind.
    Mijn grote einddoel is 72.
    Hoe ik dit bereik....Lekker wandelen buiten en mezelf vermanend toespreken als ik toch weer die extra boterham met vlokken wil gaan eten. 😊
  • Vredehuis
    Vredehuis Berichten: 3 Member
    april 2019 aangepast
    Opties
    Ik wil graag naar 12% vet, en als het haalbaar is naar 8%. Ben man, 61 jaar, 192 cm, 83 kg en 16% vet. BMR 1700 Kcal, Activiteit 800 Kcal, samen 2500 Kcal. Eetbudget 2000-2500 Kcal. Tekort 0-500 Kcal. Plandatum zo 9-2-2020. Mijn uitgebreide fitplan zie je in mijn profiel.
  • DomorVerbeuk
    DomorVerbeuk Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik werk met een maaltijdbox die ik eens per week prep. Daar gaat van alles in behalve de 3 hoofdmaaltijden. Hierdoor kan ik gedurende de dag steeds wat pakken, zonder dat ik dat afzonderlijk hoef te loggen, en heb ik een duidelijker beeld van het verwachte totaal aantal geconsumeerde kcal. Ik mag daar overigens best wat bij halen, maar dat moet ik dan uiteraard wel loggen.

    Verder werk ik met non-food rewards bij iedere 4.5kg (10 Engelse pond). De ene wat groter dan de ander.

    Door mijn maaltijdbox krijg ik sowieso mijn eiwitten, groenten en fruit binnen en de meeste van mijn benodigde vezels.

    Qua minimale eisen wil ik per kg streefgewicht minimaal 0.5g vet, 1g eiwit en 1g koolhydraten binnen krijgen, dus in mijn geval 28g vet, 56g eiwit en 56g koolhydraten. Maar verder Let ik niet op de macro's.
  • adel_els
    adel_els Berichten: 8 Member
    Opties
    Mijn doel is om mijn bloedsuiker laag te houden en dat ik hierbij aan het afvallen ben is mooi meegenomen. Heb overgewicht gekregen door ziekte en de vele medicatie die ik dagelijks slik
  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    > @Sylli8 zei:
    > Ik ben gek op sauna maar.......ik gun mezelf pas een bezoek als ik lekker in mijn vel zit en de nodige kilo's eraf heb.

    Gewoon doen! ik doe het vaak en je ontspant en gaat lekkerder in je vel zitten..
  • Fitfree92
    Fitfree92 Berichten: 5 Member
    Opties
    > @melissvegan zei:
    > > @Sylli8 zei:
    > > Ik ben gek op sauna maar.......ik gun mezelf pas een bezoek als ik lekker in mijn vel zit en de nodige kilo's eraf heb.
    >
    > Gewoon doen! ik doe het vaak en je ontspant en gaat lekkerder in je vel zitten..

    Wilde het net zeggen.. niet laten afhangen van je gewicht. Leven veel te kort voor
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Doel is nu droger trainen. Ik val weinig af vanwege combinatie krachttraining
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik train liever ook niet in de regen😁.
    De bedoeling is ook voor mij om de 6 pack nog 1 keer zichtbaar te krijgen.

    Het afvallen gaat nu weer sneller door een paar aanpassingen in de voeding.
    En meer bewegen.
  • peterfitters
    peterfitters Berichten: 11 Member
    Opties
    Mijn doel is om een constant vormpeil te houden zonder hoogtes en laagtes. Ik Fiets veel maar wil ook meer gevarieerd sporten.vanaf januari fitness en wandelen ter afwisseling toegevoegd. Goede eetgewoonten blijft ook een uitdaging.
    Veel suc6 met jullie doelen.
    Grtz Peter
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Mijn doel is om mijn vetpercentage te verlagen naar 18% of minder (momenteel 28+%).
    Mijn plan om dit te bereiken is 3 keer per week te sporten, indien mijn rug dit toelaat en daarnaast in een kcal tekort te eten, maar wel boven mijn BMR.
    Mijn BMR ligt op 1670 kcal. Mijn TDEE op 2650 (give or take) op dit moment.
    Momenteel probeer ik een dagtotaal van 1900-2000 kcal aan te houden.

    Daarnaast is een side doel om, mocht ik eerste doel sneller behalen als gedacht, spiermassa op te bouwen door dan op een TDEE +100 kcal te gaan eten en wederom 3 keer per week te sporten.

    Daarnaast ben ik bezig met het ontwerp van een tatoeage welke ik wil laten zetten zodra ik een jaar lang op een gewenst vetpercentage zit en ik tevreden ben met mijn lichaam.