Maatjes — Dutch (Netherlands)

Maatjes

Alexxis85
Alexxis85 Berichten: 10 Member
Hallo Allemaal.
Ik heb al vaker gebruik gemaakt van deze app, maar nog nooit geweten dat er een community was.
Ik heb al mijn hele leven door medicatie gebruik last wat extra pondjes 😉 en het bekende jojo effect wat daarbij hoort! Ik ben het afgelopen jaar door stress aardig wat aangekomen🙄😳 al sinds okt 2018 niet meer gesport (als ik sport ben meestal 3x pw in de sportschool te vinden) de laatste 3 mnden had ik hele erge vreetbuien, ik at alles wat los en vast zat.🍧🥞🍟🍔 (Geen chocola want daar krijg ik hoofdpijn van) tot ik ineens 2 weken geleden dacht. Dit moet (weer) stoppen⛔ want ik ben mezelf aan het "vergiftigen" 🤢toen ging die knop weer om.. Ik zoek hier gewoon een buddy waar ik mee kan chatten als ik ff in de knoop zit.. Wil jij dat ook? Spreek me aan 🙂

Reacties

• leym92
    leym92 Berichten: 71 Member
    Hi!

Wat goed dat je de knop hebt omgezet, nu volhouden :)! Ik heb sinds 2014 al vaker de app gebruikt en ben er ook nog niet zo lang achter dat er een community is, dus ruimte genoeg voor nieuwe vrienden! :blush:
  • ReinderRendier
    ReinderRendier Berichten: 152 Member
    Leuk Alexis, gezellig. Ik ben zelf nog maar net begonnen hier, maar wel gelijk de community ontdekt. Het is hier reuze gezellig, iedereen helpt elkaar en vol waardevolle tips. Soms een kleine frustratie tussendoor, maar dat hoort erbij, we zijn tenslotte maar mensen. 🤣
  • Alexxis85
    Ja, idd we zijn maar mensen haha klopt. Ik heb deze app gebruikt van begin 2017 tot juni vorig jaar toen had ik door omstandigheden even genoeg van. Maar toen ging het weer mis. En nu sinds eergister weer aangemaakt. 🙂
  • Alexxis85
    > @leym92 zei:
    > Hi!
    >
    > Wat goed dat je de knop hebt omgezet, nu volhouden :)! Ik heb sinds 2014 al vaker de app gebruikt en ben er ook nog niet zo lang achter dat er een community is, dus ruimte genoeg voor nieuwe vrienden! :blush:

Ja ik ben echt een emotie eter zeg maar en op een gegeven moment komt er bij mij zo'n punt en in de spiegel kijk en ff hard gezegd, walg van mezelf, dan gaat die knop ineens weer om en ga ik er weer 1000% voor. En nu ik weet dat ik hier kan chatten met andere is dat echt een extra steun in de
    rug. 🙂
  • ReinderRendier
    ReinderRendier Berichten: 152 Member
    > @Alexxis85 zei:
    > > ... op een gegeven moment komt er bij mij zo'n punt en in de spiegel kijk en ff hard gezegd, walg van mezelf, dan gaat die knop ineens weer om...

Heel herkenbaar, dat moment had ik met 130 kg en mezelf in de spiegel zag.