Zijn er hier meer mensen die bezig zijn met aankomen? — Dutch (Netherlands)

Zijn er hier meer mensen die bezig zijn met aankomen?

Opties
ikga
ikga Berichten: 3 Member
Mijn streefgewicht is 63 kilo. Heb nog nooit zoveel gewogen. Het gaat de goede kant op. Ik weet momenteel 58.8 kg 1.63. Wie is nog meer bezig met gains?

Reacties

  • lieselottedebuck
    lieselottedebuck Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik :)
    Kwam van 48, nu op 50 en ben 1m73. Dus ben er bijlange nog niet, maag komt goed
  • sjotie
    sjotie Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ook! Ik weeg nu 68kg met een lengte van 1.90m, als eerste doel heb ik 72kg voor mijzelf gezet. Tijdje terug zat ik op 66, dus het gaat al de goede kant op
  • ikga
    ikga Berichten: 3 Member
    Opties
    > @lieselottedebuck zei:
    > Ik :)
    > Kwam van 48, nu op 50 en ben 1m73. Dus ben er bijlange nog niet, maag komt goed

    Maar je bent goed op weg! Wat is je streefgewicht?
  • ikga
    ikga Berichten: 3 Member
    Opties
    > @sjotie zei:
    > Ik ook! Ik weeg nu 68kg met een lengte van 1.90m, als eerste doel heb ik 72kg voor mijzelf gezet. Tijdje terug zat ik op 66, dus het gaat al de goede kant op

    Netjes. Ja in stappen kom je er zeker. Best moeilijk soms aankomen hoor. Maar als we doorzetten gaat het lukken
  • sjotie
    sjotie Berichten: 2 Member
    Opties
    @ikga yes! Gaat zeker lukken 💪💪! Doe je er iets van krachttraining naast? Ik werk zelf best een aantal uren in de week als fietskoerier en doe er nog mountainbiken voor m'n plezier erbij, wat het aankomen niet makkelijker maakt. Wel is resultaat snel te zien bij gezond aankomen voor mij, wat erg motiverend werkt
  • lieselottedebuck
    lieselottedebuck Berichten: 8 Member
    Opties
    > @ikga zei:
    > > @lieselottedebuck zei:
    > > Ik :)
    > > Kwam van 48, nu op 50 en ben 1m73. Dus ben er bijlange nog niet, maag komt goed
    >
    > Maar je bent goed op weg! Wat is je streefgewicht?

    Ik wil zeker minstens op naar de 60, wat opzich nog steeds aan de mage kant zou zijn, maar het is een begin he!
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Hier ook..... 176 lang en nu 63 kg. Ik woog vorig jaar 58. Bezig met droog spieren opbouwen
  • shaneilysfe
    shaneilysfe Berichten: 1 Member
    Opties
    Weet iemand goeie etenswaarde om aan te komen ??
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Noten
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als het echt gaat om het ophogen van je calorieën door voeding, zou ik inderdaad gaan voor (gezonde) vetten zoals noten, avocado & vette vis inderdaad.