Nieuwsfeed alleen geschreven berichten — Dutch (Netherlands)

Nieuwsfeed alleen geschreven berichten

Opties
Is er een mogelijkheid om de berichten feed alleen maar te vullen met geschreven berichten?

Ik merk dat ik snel tussen de zoveel dagen inloggen, sport activiteiten en afronden van logboek heen scroll en het dus minder motiveert om het te doen.

Reacties

  • beukenoot
    beukenoot Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik volg :)
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Volgens mij kun je alleen je eigen newsfeed aanpassen en zou de enige oplossing zijn om je vriendenlijst in te korten
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Klinkt niet echt wenselijk. Jammer.

    @LaurensE1 Jij ben moderator toch? Tipje naar de ontwikkelaars?
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Ik lees mee...... De standaard berichten worden door mij ook amper bekeken... Je motivatie haal je uit elkaars trainings schema's, voedingsdagboeken, behaalde doelen of geschreven berichten. Het maakt me dan niet zoveel uit of iemand 2, 40, 150 dagen heeft ingelogd of onder zijn calorieëndoel heeft gezeten.
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Precies! Ik heb liever een overzicht met iedereen zijn eigen gescgreven ervaringen/vragen/motivaties etc.

    Daarnaast vind ik het ook nog eens heel erg vervelend dat die feed elke keer opnieuw bovenaan begint, dubbele items toont of ineens maar heel kort is.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    hhhhw123 schreef: »
    Klinkt niet echt wenselijk. Jammer.

    @LaurensE1 Jij ben moderator toch? Tipje naar de ontwikkelaars?

    Dat klopt, de nieuwsfeed is al eens eerder besproken waar dit ook besproken werd. Ik kan het nogmaals vragen want het lijkt me ook een leuke optie.
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Top! Ik hoor graag wat er uit komt!
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Is er al iets bekend @LaurensE1 ?
  • wikkie1977
    wikkie1977 Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik vind de newsfeed ook heel irritant. Ik zou liever andere motiveren maar er is een oerwoud aan nutteloze berichten waar ik doorheen moet scrollen. En dan elke keer kom ik weer bovenaan terecht...moet ik weer opnieuw scrollen. Erg onaantrekkelijk
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Minder mensen bevrienden is mijn oplossing, gewoon kritisch zijn. Mensen die vragen stellen en nooit meer reageren op de antwoorden bijvoorbeeld, heel irritant. Die kan ik missen. Dus af en toe de boel opschonen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    De ergernissen zijn bekend, echter wat voor prioriteit het krijgt is niet bekend (waarschijnlijk gaan andere dingen voor).
  • sandrasenna
    sandrasenna Berichten: 28 Member
    Opties
    Kunnen volgers ook geschreven activiteit lezen bv ik noteer hoe ik de dag door gekomen ben
    Kan een volger dit lezen
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    september 2019 aangepast
    Opties
    Volgens mij wel ja, maar je kunt het aanpassen. Welke optie dat dan precies is weet ik niet