Dagschema (afvallen) — Dutch (Netherlands)

Dagschema (afvallen)

Opties
Xmarijam
Xmarijam Berichten: 4 Member
Hoi allemaal

Mag ik jullie dagschema zien voor een dag? Need inspo. Alleen mensen die willen afvallen.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dit heeft weinig zin, omdat iedereen een andere behoefte heeft qua calorieën en indeling van de macro's. Voor recepten kan Google je wellicht helpen, dat staat bomvol ideeën 🙂
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Helaas kan niemand je daarmee helpen. Reken zelf je TDEE uit via een online tool en ga daarmee aan de slag.
  • shannonschilleman
    shannonschilleman Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi, mijn dag ziet er ongeveer zo uit:

    7/8:00-herbalife shake met stuk fruit
    10:00-2 rijstewafel met boter of pindakaas (ligt eraan wat ik die dag ga doen)
    12/13:00-2 tarwe boterhammen met kaas/kipfilet/ei/advocado (meestal 2 dingen samen uit het rijtje)
    15:00-zelfgemaakte haverbosbessenbrood 🤤
    18:00-avondeten eet ik mee met het gezin(vind ik onwijs belangrijk)
    20/21:00-kwark eventueel met walnoten/havermout/fruit

    Misschien kan je er iets uit halen voor ideeën. Als je maar aan je eigen lichamelijke behoefte toekomt! Je mag mij toevoegen(mijn telefoon loopt altijd vast dan :( )

    Groetjes en succes😄
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ondanks de goede bedoelingen heeft zo'n overzicht geen zin voor een ander; er staan geen voedingswaarde bij, geen macro-indeling en niet het aantal calorieën. Het nadeel met het verspreiden van zo'n voedingsschema is dat men gaan denken; oh, dit gaat werken voor mij, terwijl dit voor JOU werkt of JOUW manier van eten is. Een ander is veel beter gebaad bij het bepalen van BMR & TDEE voor zijn/ haar caloriebehoefte.
  • Poecillia
    Poecillia Berichten: 42 Member
    Opties
    Van veel mensen staat het dagboek open. Die van mij in ieder geval wel. Succes!
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @Poecillia zei:
    > Van veel mensen staat het dagboek open. Die van mij in ieder geval wel. Succes!

    Mijn dagboek staat ook open..... Nu even leeg ivm vakantie.
    Uiteindelijk heb je er weinig aan behalve ideeën qua recepten als mensen die volledig noteren.
    Mijn dagboek is afgesteld op mijn behoefte dus wat ik nodig heb aan calorieën en macro's om mijn doelen te bereiken. Het kan voor jou nog teveel aan calorieën bevatten of niet de juiste macro's. Terwijl ik er mee afval kan jij er van aankomen.
    Hangt allemaal af van je dagelijks bewegen/ sporten, lengte, gewicht, leeftijd, doelen etc etc
  • Xmarijam
    Xmarijam Berichten: 4 Member
    Opties
    Jullie moeten het niet zo serieus nemen gatverdamme. Manga en die gast jullie reageren op elke topic fucktup wats mis met jullie? Ik kan zelf wel me behoefte uitrekenen dat weet ik zelf ook wel , ik vraag om ideeen!!!! Zelfs dat mag je hier niewe vragen? Nou joeeee tot nooit. Ugh.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    @Xmarijam nou nou... Tandje minder mag ook... :/ En "gast"? Ik benader iedereen netjes, dat verwacht ik van de ander ook.

    Daarbij; wees in je topic duidelijker wat je wil of omschrijf wat je precies bedoelt. Je aanvulling dat het alleen om mensen die willen afvallen gaat, wekt namelijk een andere suggestie.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @Xmarijam zei:
    > Jullie moeten het niet zo serieus nemen gatverdamme. Manga en die gast jullie reageren op elke topic fucktup wats mis met jullie? Ik kan zelf wel me behoefte uitrekenen dat weet ik zelf ook wel , ik vraag om ideeen!!!! Zelfs dat mag je hier niewe vragen? Nou joeeee tot nooit. Ugh.

    En bedankt!! Doe is lief