Ik ga er weer voor/vriendengezocht — Dutch (Netherlands)

Ik ga er weer voor/vriendengezocht

Opties
vallieveropdanaf
vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
Hoi Allen,

Al een tijdje hier actief. Maar sinds deze week weer hard aan het werk.

In mijn vorige poging viel ik bijna 20kiko af. Inmiddels er weer 15kilo eraan. Zonde, helaas. Maar ik ben een emotie eter.

Om mijn poging nu een succes te maken een coach in de arm genomen. Via de herbalife, hoewel dat niet perse mijn ding is, is de steun wel wat ik nodig heb.

Ik weeg nu 113 kilo en ik wil naar 88kilo, dus 25 kilo te gaan.

Waarom dit berichtje hier? Wie heeft er zin om elkaar te steunen en mfp vrienden te worden?

Groeten,
Pascal

Reacties

  • JessicaKuiper
    JessicaKuiper Berichten: 10 Member
    Opties
    Kom maar op 💪💪
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Go for it!!!!!!
  • marjanpatrick01
    marjanpatrick01 Berichten: 11 Member
    Opties
    Hier idem maandag begonnen, 2 jaar geleden 35 kilo afgevallen intussen alles erbij plus een percentage.
    Ben begonnen met juice plus puur om weer stil te staan wat gezond eten is.

    Succes 💪
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ben begonnen met juice plus puur om weer stil te staan wat gezond eten is.
    Ik vraag me af of dat wel zo verstandig is, gezien het supplementen zijn en dat juist helemaal NIET staat voor "gezond" eten. De reden dat mensen vaak weer terug vallen in hun oude patroon is dat hun 'dieet-periode' zo extreem veel afwijkt dan wat ze 'normaal' doen. Probeer wellicht voor de juiste producten te kiezen, mager en voedzaam. Om dat te doen/ bereiken heb je echt geen hulp nodig van een dergelijke supplementbedrijf, wat jou namelijk in een (groot) calorietekort zal brengen dat de kilo's eraf zullen vliegen. Jij denkt "Yes, het werkt!", maar wanneer je weer terug gaat naar je oude patroon heb je de kilo's er net zo hard weer bij.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom Pascal, succes! :)
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @marjanpatrick01 zei:
    > Hier idem maandag begonnen, 2 jaar geleden 35 kilo afgevallen intussen alles erbij plus een percentage.
    > Ben begonnen met juice plus puur om weer stil te staan wat gezond eten is.
    >
    > Succes 💪

    Je valt in ieder geval af in je portemonnee. Jammer dat dit soort bedrijven profiteren van mensen die graag willen afvallen.
    Advies is toch om te zoeken naar een duurzame manier om je ideale gewicht te bereiken en te behouden.
    Reken je TDEE uit. Als je weet wat je lichaam verbruikt op een dag dan pas je daar je voedingspatroon op aan. Ga er 300 of 500 calorieën onder zitten en je valt af zonder dure pakjes en zakjes of supplementen.
  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    ik ga je steunen! ik volg je al :) let's do this
  • Marleniana
    Marleniana Berichten: 3 Member
    maart 2020 aangepast
    Opties
    Goed dat je weer aan de slag gaat. Ik ben 20 afgevallen en wil er nog 10 af. Het wordt nu moeilijker om vol te houden. Ik wil best vriend zijn, maar ben er nog niet achter hoe ik mensen moet toevoegen 😊
  • floremesure
    floremesure Berichten: 8 Member
    Opties
    Hi, ik stuur je een vriendverzoek!
  • Dannievkorven
    Dannievkorven Berichten: 3 Member
    Opties
    Herkenbaar, al 3x veel afgevallen (tussen 20-26). Nu weer op 107🤦. Het ontbreekt mij ook vaak aan motivatie wbt eten waardoor na een paar weken kwark, ei, rijstwafels en alles steeds maar wegen mijn neus uitkomt. Maar dit is wel wat nodig is om niet te over-eten. Ik ben niet van de hele pakken goed maar eet gedurende dag alles bij elkaar toch teveel. En vind mijn wijntje/ biertje laten staan erg lastig☺️
    Dus ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd. Staat je dagboek dan open? Ben vooral nieuwsgierig naar wat anderen eten.

    Succes! En we weten dat we het kunnen 💪
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    maart 2020 aangepast
    Opties
    Ha! Ik ken je nog van eerder hier. Grappig om te zien dat er weer oude bekende terug komen als ik dat natuurlijk niet altijd positief 😁.

    Ik zelf ben al die tijd nog gebruik blijven maken van MFP maar niks met de community gedaan. Resultast gaat nog steeds de goede kant op!

    Die vorige 20 kilo, hoe heb je dat gedaan? Zou je het niet weer op dezelfde manier doen? Heb je zelf een idee waar het mis ging?

    Ik hoop dat ik je kan motiveren en steunen, ook andersom! Als je vragen, tips of je ei kwijt wil, stuur gerust een berichtje!
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Die 20 kilo eraf was met de Wright watchers. Gewoon motivatie was wat mij hielp. Doel voor ogen houden en dagelijks sporten. Dat sporten dat nu lastiger... :(