10000 stappen - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

10000 stappen

2»

Reacties

  • ChangeLifestyle66
    ChangeLifestyle66 Berichten: 5 Member
    > @jay111162 zei:
    > waarom trek myfitnespal geen stappen af (kcal)? heeft iemand idee waar dat kan liggen in instelling?

    Hier heb ik ook last van, MFP is gelinkt aan mijn Google fit. Hij neemt wel activiteiten zoals fietsen en hardlopen over, maar gewone stappen die Google fit ook telt neemt hij niet mee.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Maar anders zou het toch ook dubbel gemeten worden? Dan telt het als hardlopen en de stappen apart
  • ChangeLifestyle66
    ChangeLifestyle66 Berichten: 5 Member
    > @Sandraatje123 zei:
    > Maar anders zou het toch ook dubbel gemeten worden? Dan telt het als hardlopen en de stappen apart

    Ja, maar ik maak ook stappen uiteraard naast het hardlopen. Om ander voorbeeld aan te halen, vandaag bijvoorbeeld gefietst, telt wel mijn fiets activiteiten maar stappen over de hele dag telt tie niet.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind het niet erg omdat ik ook besef dat de meeste activiteiten ruim worden ingeschat qua verbruik. Dus dan is het ook niet zo’n om die honderd calorieën die het lopen nog extra opleveren te missen. Sowieso is het uitkijken met bij eten voor extra verbruik, ik doe daar altijd minstens de helft vanaf.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 721 Member
    Als ik de activiteit wandelen aan zet in mijn garmin, worden de stappen toegevoegd.
    De daily stappen wil ik niet erbij tellen.
    Voor mij is dit dus prima