Samsung health werk niet op deze app — Dutch (Netherlands)

Samsung health werk niet op deze app

Hallo. Iemand hier ook het probleem dat de Samsung app niet meer koppelt met de fitnesspal app?
Krijg hem niet meer gekoppeld

Reacties

  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    Klopt ik heb het ook! Health staat er ook niet meer bij
  • driksen
    driksen Berichten: 2 Member
    Ik heb hetzelfde probleem, helaas... hoop dat er een oplossing voor is.
  • kingborgia1974
    kingborgia1974 Berichten: 37 Member
    > @rs_b zei:
    > Klopt ik heb het ook! Health staat er ook niet meer bij

    He rs ,heb net ff zelf uitgedokterd. Verwijder de health app en daarna opnieuw installeren. Werkt ie weer gewoon naar behoren.
  • kingborgia1974
    kingborgia1974 Berichten: 37 Member
    > @driksen zei:
    > Ik heb hetzelfde probleem, helaas... hoop dat er een oplossing voor is.

    Klopt ik heb het ook! Health staat er ook niet meer bij

    Hoi hoi ,heb net ff zelf uitgedokterd. Verwijder de health app en daarna opnieuw installeren. Werkt ie weer gewoon naar behoren.
  • driksen
    driksen Berichten: 2 Member
    Top! Ga ik dat doen. Dank je wel!
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    😁 Terugkerend probleem met heel veel koppelingen...... Soms verwijder ik deze app en installeer weer opnieuw.
    Ik kan helaas geen foto's plaatsen alweer?? Iemand daar een oplossing voor?
  • kingborgia1974
    kingborgia1974 Berichten: 37 Member
    Had ik begin van de week ook. Heb toen me telefoon helemaal uitgeschakeld en terug opgestart. Daarna was het probleem weg .proberen waard zou ik zeggen
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    Ik heb health verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar deze ochtend weer hetzelfde probleem plus dat ik gegevens kwijt ben van health.:( stappen tellen niet en mfp is super traag
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    > @kingborgia1974 zei:
    > > @driksen zei:
    > > Ik heb hetzelfde probleem, helaas... hoop dat er een oplossing voor is.
    >
    > Klopt ik heb het ook! Health staat er ook niet meer bij
    >
    > Hoi hoi ,heb net ff zelf uitgedokterd. Verwijder de health app en daarna opnieuw installeren. Werkt ie weer gewoon naar behoren.

    Gister werkte het even na opnieuw installeren, ik ben helaas wel de gegevens kwijt van health.
    Nu opnieuw problemen met stappenteller en mfp is traag
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Zijn vaker problemen mee. Probeer op je laatste software versie en laatste versie app te hebben. Dan opnieuw installeren. Meer kan ik ook niet betekenen helaas.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    🙈 Bijna elke dag wel opnieuw installeren. Vanochtend pakte hij de koppeling met Endomundo weer niet. Het blijft een beetje aanmodderen.
    En nog steeds kan ik geen foto's plaatsen
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 721 Member
    Vanwege bovenstaande problemen ben ik toch bij garmin gebleven ipv een Samsung gear. Ism health..

    Hebben jullie nu niets aan... maar wil je een sport horloge aanschaffen, dan kan dat je keuze beïnvloeden.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Samsung en s health werken prima...... Alleen de koppeling naar fitnesspal is slecht met heel veel partnerapps.
    De MFP is niet stabiel..... Geeft stappentelling niet weer, ik kan geen foto's plaatsen, ontkoppeld soms ineens de partnerapps...... Ligt niet aan mijn gear.... Die geeft eerst de gegevens door naar de gekoppelde apps op mijn telefoon en die moeten dan weer synchroniseren met MFP.
    Dat gaat dan mis
  • LieverAnoniem
    LieverAnoniem Berichten: 1 Member
    Heeft iemand al een oplossing?
  • CorneliaB1967
    CorneliaB1967 Berichten: 1 Member
    > @kingborgia1974 zei:
    > Hallo. Iemand hier ook het probleem dat de Samsung app niet meer koppelt met de fitnesspal app?
    > Krijg hem niet meer gekoppeld

    Ik ook niet,hoe heb je het opgelosd ?
  • MetsieMo1972
    MetsieMo1972 Berichten: 1 Member
    Ik ook stappenteller van mijn horloge wordt niet weergegeven in my fitness pall...echt waardeloos...dat voor zón duur horloge. Als ik dat geweten had dan had ik geen Samsung Galaxy sport watch active 2 gekocht.
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Heb zelf de galaxy watch en sinds een maand ook problemen. Stond ineens in MFP dat ik 30000 calorieën had verbrand, had health 30 hetzelfde geplaatst.
    Heb een keer de standaard dingen geprobeerd. MFP verwijderen, opnieuw installeren en S-health verwijderen opnieuw installeren. Dat ging even goed maar daarna weer niet. Echt tijd er een oplossing komt.
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Hurt ook problemen. Vaak dubbel of 3dubbel plaatsen. Had ik net mijn Fitbit geen last van...
  • Ineke4203
    Ineke4203 Berichten: 15 Member
    Geen problemen mee, hij doet het bij mij wel
  • thomwouters24
    thomwouters24 Berichten: 1 Member
    My fitness pal geeft helaas niet aan dat ik S-health kan koppelen aan de app. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

    Ik heb een iPhone 8
  • thalithaw
    thalithaw Berichten: 1 Member
    Hier probleem sinds kort dat hij samsung healtj niet meer wil/kan verbinden... heb beide apps eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd... maar nog steeds wil het niet verbinden krijg elke x app sluiten of feedback geven.... wie heeft hier ook last van
  • davw69
    davw69 Berichten: 2 Member
    thalithaw schreef: »
    Hier probleem sinds kort dat hij samsung healtj niet meer wil/kan verbinden... heb beide apps eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd... maar nog steeds wil het niet verbinden krijg elke x app sluiten of feedback geven.... wie heeft hier ook last van

    Same here sinds paar dagen, om zot van te worden, alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat. Ontkoppelen en opnieuw koppelen helpt ook niet.