Cheatday — Dutch (Netherlands)

Cheatday

Opties
coby960
coby960 Berichten: 7 Member
Nu mijn tweede cheatday in drie maanden.
Vind het echt balen, ik had gister echt super craving maar weet dat ik nu weer een week mag vechten.
Voel me een strijder haha
Maar goed, we gaan er maar weer voor

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    🤗 succes......ik doe niet aan cheatdays.......eten moet altijd een feestje zijn en dat kan elke dag......je kan elke maaltijd pimpen tot iets lekkers.
    Maar ik vermoed dat je met cheaten bedoeld chips, koekjes, chocolade, fast food etc etc
    🤗 ik heb er niet zoveel mee behalve chocolade........dat is soms wel een dingetje.
    Maak er geen punt van.....je hebt er van genoten en weer door 👊👊
  • amatinss
    amatinss Berichten: 27 Member
    Opties
    Hoi, kan gebeuren gewoon er weer lekker voor gaan! Wat ik uit mijn eigen ervaring doe, is als ik wel een keer een craving heb naar een paaseitje bijv dan voeg ik dat gewoon in mijn dag toe. Zo helpt het bij mij dat ik dan niet in het weekend een hele zak leeg eet maar een paar eitjes over de week verspreid bijvoorbeeld:)
  • coby960
    coby960 Berichten: 7 Member
    Opties
    Dat is ook veel beter ja.
    Zal ik ook eens gaan doen
    Dank je voor de tip
  • sakurablossoms82
    sakurablossoms82 Berichten: 42 Member
    maart 2021 aangepast
    Opties
    Ik wilde het vandaag houden bij een vega frikandel broodje maar het werden er 2 tijdens de lunch. Tikte behoorlijk aan maar het was zo lekker! Morgen weer een dag zullen we maar zeggen.. :D

    En laast had ik zo'n zin in chocolade dus had ik een reep puur gehaald. En me netjes gehouden aan de aanbevolen portie grootte. Beetje schuiven met de rest en het pastte. Deed er netjes 6 dagen mee.
  • coby960
    coby960 Berichten: 7 Member
    Opties
    Het gaat nooit lineaire naar beneden, het gewicht ...toch? En ach, soms het lijntje en beetje laten vieren dat moet kunnen hoor anders heen je geen leven meer 😃