15kg in 2 maand!!! — Dutch (Netherlands)

15kg in 2 maand!!!

Opties
skinny4sun
skinny4sun Berichten: 2 Member
Hoi lieve allemaal,
Ik heb deze app vandaag aangeschaft in de hoop fit te zijn voor de zomer! Ik weeg nu 65kg, mijn doel is dan ook 50kg. Zou dit doel zo graag willen behalen! Maar telkens lukt het niet... Alle tips zijn welkom! X

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Poeh he.....daar staat doorgaans ongeveer 6 maanden voor......Maar mond op slot en crashen dan lukt het misschien wel. Je zal heel hangry worden, spieren verliezen, vreetbuien krijgen en hoogst waarschijnlijk opgeven.
    Flauw van mij sorry en ik wil je zeker niet demotiveren maar dat is wel wat er vaak gebeurt als je te snel wilt.
    Reken je TDEE uit en ga ongeveer 300 tot 500 calorieën onder je energiebehoefte zitten.
    Waarschijnlijk val je dan een halve kilo per week af.......ga je lekker sporten erbij dan misschien iets meer.
    Misschien niet wat je wilt horen maar wel realistisch en een weg die je vol kan houden en kan vasthouden voor altijd.
    Heel veel succes 👍
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    De vraag die direct bij mij opspeelt is, wat zijn je gegevens? 50 kilo is zo ontzettend weinig... 😐

    Dat het elke keer niet lukt is wellicht ook te wijten aan dat je te drastisch en te snel wilt. Het is absoluut niet duurzaam, waardoor het uiteindelijk 'mislukt'.

    Ga idd max(!!) 500 onder je caloriebehoefte zitten en val geleidelijk af. Wanneer je zo drastisch afvalt is dat alles behalve 'gezond'.