Hulp nodig. — Dutch (Netherlands)

Hulp nodig.

Opties
Hallo allemaal. Mijn naam is Jabar 30 jaar. Ik heb moeite met gemotiveerd blijven sporten. Heeft iemand tips waardoor ik minimaal 3x per week naar de sportschool kan gaan. Toen ik nog sporte ging ik heel vaak alleen. Meestal half uur sporten en de rest was het gewoon maar wat doen naar mij gevoel en binnen een uur was ik weer thuis. Dit deed ik 4x in de week 3 maanden lang voor dat corona begon. Sinds dien nooit meer gesport.

Alvast bedankt voor de tips.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Jabscoo, welkom.
    Qua tips... Gewoon iets vast in je agenda inplannen om de dagen dat je wilt gaan. Herhaalde afspraak erin zetten en niet afzeggen voor iets anders, zodat het in je ritme zit en je gewoon gaat.

    Of misschien iemand benaderen om samen te sporten rond dezelfde tijd? Dat geeft vaak ook een steun.
  • VVV1965
    VVV1965 Berichten: 2 Member
    Opties
    Je kunt met een vriend of vriendin afspreken om samen te gaan.
    Of als dat niet kan, dat je met een goede vriend(in) afspreekt dat je hem of haar laat weten of je hebt gesport. Dat werkt als een stok achter de deur. Als je weet dat je het iemand gaat vertellen heb je meer motivatie om het ook te doen. Succes!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Zo maar iets doen, daar gaat het mis.
    Maak een plan, stel doelen die haalbaar zijn
  • Lisettertje
    Lisettertje Berichten: 3 Member
    Opties
    Wellicht kun je onder begeleiding een plan opstellen met een doel, waar je naartoe gaat werken? Liever zonder begeleiding? Maak kleine uitdagingen voor jezelf. Ik deed na het sporten vaak 15min buikspieroefeningen, waaronder planking. De eerste keer lukte me 25 sec. De volgende keer wilde ik 28 sec etc. Na een tijd kon ik het 2min volhouden.
  • lcdrost
    lcdrost Berichten: 3 Member
    Opties
    Knap ik red het niet te zwakke armen
  • gerritrijks
    gerritrijks Berichten: 2 Member
    Opties
    > @Jabscoo zei:
    > Hallo allemaal. Mijn naam is Jabar 30 jaar. Ik heb moeite met gemotiveerd blijven sporten. Heeft iemand tips waardoor ik minimaal 3x per week naar de sportschool kan gaan. Toen ik nog sporte ging ik heel vaak alleen. Meestal half uur sporten en de rest was het gewoon maar wat doen naar mij gevoel en binnen een uur was ik weer thuis. Dit deed ik 4x in de week 3 maanden lang voor dat corona begon. Sinds dien nooit meer gesport.
    >
    > Alvast bedankt voor de tips.

    hee hallo..ik ga 4 a 5 x per week heen..ik zoek meestal de rustige momenten op zodat ik lekker mn eigen training kan doen..voor mij is dat stukje motivatie en als je je veranderingen ziet motiveert dat..ik train zelf meestal 30 tot 45 minuten..korte rust periodes en zware trainingen.. meestal zondag ochten rustige training met langere pauzes...succes