Het nieuwe begin van de rest van mijn leven — Dutch (Netherlands)

Het nieuwe begin van de rest van mijn leven

Opties
serifa1982
serifa1982 Berichten: 3 Member
Hallo, volgend jaar word ik 40 en is het hoogtijd om eindelijk eens iets aan dit gewicht te doen. Ik stel geen specifieke gewichtsdoelen. Ik wil me gewoon frisser, energieker en beter voelen. Ik wil de rest van mijn leven op deze manier ook doorbrengen. De eerste 40 jaar zijn zeer mooi geweest met enkele ups en downs. Het perfecte moment om nu eens aan mezelf te beginnen denken. Ik zal dit zeker niet alleen kunnen maar als alleenstaande mama is het denk nog iets moeilijker. Ik hoop dan ook hier mijn motivatie en steun te zoeken... Veel succes aan iedereen.

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Soms is het wel goed om een doel te stellen.. Een punt om naar toe te werken. Anders ga je er niet voor 100 % in en jojo je een beetje rond zonder dat je straks resultaat gaat zien of voelen.
    Het kan een gewichtsdoel zijn of een prestatie die je wilt leveren. Doe het desnoods in kleine stapjes opdelen of neem een ruim tijdsbestek.
    Ga niet gelijk voor een grote ommezwaai maar kies iets wat je kan volhouden en leuk vindt.
    Motivatie en steun heb je helaas weinig aan. Om mij heen begrijpen weinig mensen soms mijn keuzes of lifestyle als ze niet aan krachttraining doen. Be your own motivator
    Zie het zijn van alleenstaande mama als je kracht en niet als je zwaktepunt. Als je voor jezelf en je kids alleen kunt zorgen dan ben je een sterk persoon. Je kan dit dus ook 💪💪
    Succes 👍
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,449 MFP Moderator
    Opties
    Welkom serifa, veel succes!
  • sweatandsteak
    sweatandsteak Berichten: 9 Member
    Opties
    Hey, dat is een geweldig doel! Want nummertjes zijn maar nummertjes, hoe je je voelt is wat telt, zo ben ik ook begonnen, ik was toen 30 en zie nu die 4 ook al dichter komen... en als alleenstaande mama ben je waarschijnlijk meester in het plannen, aanpassen, combineren en improviseren... allemaal dingen die je gaat nodig hebben om je nieuwe levensstijl te blijven najagen, dus dat komt goed 👍 en laat de rest mr denken, gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt, de rest volgt wel... succes !
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Hoi leuk dat je er bent! Je beter gaan voelen is zeker belangrijker dan de weegschaal. Heel veel succes! 🍀💪
  • Friedaxxxxx
    Friedaxxxxx Berichten: 43 Member
    Opties
    Heel goed! Lekker goed voor jezelf zorgen!