Nieuwe start — Dutch (Netherlands)

Nieuwe start

Opties
Friedaxxxxx
Friedaxxxxx Berichten: 43 Member
oktober 2021 aangepast in Stel jezelf voor
Goedemiddag!
Sinds 4 dagen MyFitnessPal weer eens van stal gehaald omdat ik mijn macro’s wat in de gaten wil houden en het systeem van weightwatchers mij niet genoeg motiveert. Sinds vorige week heb ik mij bij een fitness aangesloten waar ik in kleine groepjes aan HIIT training doe. 2x per week. Daarnaast doe ik nog 1x per week aan yin yoga en hou ik van lange wandelingen maken. Ik hoop mijn vetpercentage iets te kunnen verlagen en sterker te worden en een betere conditie te krijgen. Beweging en goede voeding is toch de basis naar mijn mening. Ik eet af en toe vis maar voor de rest ben ik vegetariër. Pescotarier dus. Ik zoek naar goede vegetarische eiwitbronnen. Ik eet vaak kwark, eieren en bonen of linzen, clean protein bars van body&fit en soms een eiwitshake en wil dit assortiment wat uitbreiden. Zelf burgers gaan maken en bijvoorbeeld spreads of tussendoortjes van bonen. Moet het liefst wel laag in vet zijn. Tips zijn welkom!

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Voor eiwitrijke recepten kun je de instagram van veganrevolutie of vegan is the key bijvoorbeeld raadplegen. Die hebben genoeg ideeën voor eiwitrijke recepten. Weliswaar veganistisch maar als je zoekt vind je vast ook veel content van vegetariërs.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom terug en succes!
  • adri_202023
    adri_202023 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoi ik ben ook vegan