Logboek niet voltooien
Missdragontea94
Ik kan mijn voedings logbiek niet voltooien... en wanneer ik naar de website ga via mijn computer staan mijn ingevoerde voeding er niet in!
Iemand anders hier ook last van?(gehad)
Iemand anders hier ook last van?(gehad)
0
Reacties
-
Hoi! Is dit via de app of via een browser waarin je de website gaat?
Kan zijn dat het syncen even duurt.
Probeer de app te updaten naar de laatste versie.1 -
Ik gebruik de app. Ik zal eens kijken of ik de laatste versie heb 😄0
-
Ik heb de laatste versie...0
-
Kan je even uitloggen en opnieuw inloggen? Laat me weten of het daarna lukt.0
-
Al meerdere malen geprobeerd, en ook al een email gestuurd naar de helpdesk. Blijkbaar hebben meer mensen hier last van.0
-
hier precies hetzelfde probleem, synchronisatie met stappen werkt ook niet en de connectie naar garmin met geconsumeerde voeding ook niet... wat/wie kan helpen??1
-
Wij hebben hier dezelfde problemen. ook staar de ingevoerde voeding niet in de database0
-
In en uitloggen geeft geen resultaat. de app weggooien en opnieuw instaleren ook niet. hij is dan alle gegevens kwijt0
-
Kan al 4 dagen het dagboek en recepten niet opslaan Vervelend! !!!😝0
-
> @Missdragontea94 zei:
> Ik kan mijn voedings logbiek niet voltooien... en wanneer ik naar de website ga via mijn computer staan mijn ingevoerde voeding er niet in!
>
> Iemand anders hier ook last van?(gehad)
>
>
Dit bericht komt bij mij al 4 dagen, krijg recepten en dagboek niet opgeslagen. Mijn voortgang, die ik invoer wordt wel gewoon verwerkt.0 -
> @marijtjehiltje zei:
> > @Missdragontea94 zei:
> > Ik kan mijn voedings logbiek niet voltooien... en wanneer ik naar de website ga via mijn computer staan mijn ingevoerde voeding er niet in!
> >
> > Iemand anders hier ook last van?(gehad)
> >
> >
>
> Dit bericht komt bij mij al 4 dagen, krijg recepten en dagboek niet opgeslagen. Mijn voortgang, die ik invoer wordt wel gewoon verwerkt.
Geprobeerd op de tablet,( heb de app op mijn telefoon en tablet) die synchroniseert niet meer met mijn telefoon. Op de tablet kan ik het dagboek wel voltooien en opslaan, een nieuw recept wordt niet opgeslagen helaas. Ga voorlopig verder op mijn tablet0 -
Hoi, dit is de link naar een artikel waarin Mfp de updates met betrekking tot reparatie van de app in laat weten.
https://support.myfitnesspal.com/hc/en-us/articles/5716717249933-Unable-to-Create-New-or-Edit-Existing-Foods-Meals-Recipes-Quick-Add-Sync-and-or-Login0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora