Betaald VS gratis — Dutch (Netherlands)

Betaald VS gratis

Opties
Hoi,

Ik ben heel benieuwd wat de betaalde versie me extra kan bieden, buiten reclame vrij om.

Kan het bijvoorbeeld aangeven welke producten betere keuze zijn voor mij ? Zoeken op macro categorie?

Dat het je echt stuurt in wat jij echt nodig hebt om aan je gestelde macro doelen kan komen.

Ik ben benieuwd
Groet

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik zie geen toegevoegde waarde.

    Het samenstellen van je macro's kan idd lastig zijn, als je niet weet waar en hoe je moet beginnen en ook nog voor jou persoonlijke toepassing.

    Je eiwit doel zou ik op minimaal 1 gram per kg lichaamsgewicht houden.

    Weeg je 75, dan 75gram eiwit. Ongeveer 60 - 70 gram vet. Rest koolhydraten.

    Bij kracht training zou ik hoger in eiwit en lager in koolhydraten gaan.

    Bovenstaande is ook vrij algemeen en niet op jou berekend. Het kan wel een uitgangspunt zijn
  • lisettevandervorst
    lisettevandervorst Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik ben het een maand gratis aan het uitproberen. Ik kan altijd weer stoppen😊. Fijn dat reclame weg is en dat je alles ziet. Het voelt ook als een soort statement van commitment om te betalen.. dan moet ik het logboek ook wel invullen en me regelmatig wegen.. alleen al door het invullen wordt ik bewuster. De betaling werkt dus wellicht ook als een stok achter de deur
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi! @lisettevandervorst , wat vind je nu na een maand gebruiken?
    Voor niets gaat de zon op, dus de medewerkers moeten ook betaald worden, daarvoor is het abonnement er ook.