Doelen worden niet opgeslagen — Dutch (Netherlands)

Doelen worden niet opgeslagen

Wanneer ik mijn doelen wijzig worden deze niet vastgezet/opgeslagen

Reacties

• erkensdanny
    erkensdanny Berichten: 3 Member
    14 July aangepast
    idem voor de app. Desktop werkt wel gewoon.
  • erkensdanny
    14 July aangepast
    Apk van eerdere versie geïnstalleerd op Android en die werkt wel naar behoren. Is dus een bug in de nieuwste versie (v25.27.0)
  • Boomkweker
    Boomkweker Berichten: 5 Member
    Desktop werkt, overigens app ook, maar zet het daarna weer terug
  • jetoost
    jetoost Berichten: 1 Member
    Bij mij hetzelfde sinds vandaag.
    Ik kan het wijzigen, sla het op, dan staan de macro's die ik heb opgegeven in het scherm bij doelen. Maar ga ik uit dat scherm en naar mijn dagboek dan krijg ik weer andere macro's in mijn dagmenu. Erg irritant.
  • erkensdanny
    Voorlopige work-around oplossing: inloggen op de desktop pagina, alle gegevens juist zetten bij doelen, percentueel of per gram maakt niet uit. Op de smartphone, zowel cache als (data)gegevens wissen. Start de app op, waarbij opnieuw inloggen vereist is. Nu synchroniseert de app met de desktop gegevens die ingegeven zijn, en alle doelen blijven zo staan. Niet opnieuw in het app-menu gaan op de smartphone om doelen bij te werken (en/of bekijken) want dan doet ie weer een soort van reset met presettings.
  • sport1965
    sport1965 Berichten: 1 Member
    Work around werkt niet. Juiste doelen ingevuld onder tabblad Doelen, maar ook bij de online versie wordt in het dagboek een volstrekt verkeerd aantal macro's weergegeven.