Doelen worden niet opgeslagen

Boomkweker
Wanneer ik mijn doelen wijzig worden deze niet vastgezet/opgeslagen
0
Reacties
-
idem voor de app. Desktop werkt wel gewoon.0
-
Apk van eerdere versie geïnstalleerd op Android en die werkt wel naar behoren. Is dus een bug in de nieuwste versie (v25.27.0)0
-
Desktop werkt, overigens app ook, maar zet het daarna weer terug0
-
Bij mij hetzelfde sinds vandaag.
Ik kan het wijzigen, sla het op, dan staan de macro's die ik heb opgegeven in het scherm bij doelen. Maar ga ik uit dat scherm en naar mijn dagboek dan krijg ik weer andere macro's in mijn dagmenu. Erg irritant.0 -
Voorlopige work-around oplossing: inloggen op de desktop pagina, alle gegevens juist zetten bij doelen, percentueel of per gram maakt niet uit. Op de smartphone, zowel cache als (data)gegevens wissen. Start de app op, waarbij opnieuw inloggen vereist is. Nu synchroniseert de app met de desktop gegevens die ingegeven zijn, en alle doelen blijven zo staan. Niet opnieuw in het app-menu gaan op de smartphone om doelen bij te werken (en/of bekijken) want dan doet ie weer een soort van reset met presettings.
0 -
Work around werkt niet. Juiste doelen ingevuld onder tabblad Doelen, maar ook bij de online versie wordt in het dagboek een volstrekt verkeerd aantal macro's weergegeven.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 867 Stel jezelf voor
- 328 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 43 Succesverhalen
- 400 Voedsel en voeding
- 257 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 68 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 489 MyFitnessPal-Fora