Men beste zelf zoeken — Dutch (Netherlands)

Men beste zelf zoeken

nonkel_manse
nonkel_manse Berichten: 1 Member
Hi, mijn naam is Peter en ben 44 jaar intussen :/
Voor de zoveelste keer terug begonnen met MFP vooral om mijn eetgewoontes te tracken en eventueel bij te sturen. Heb meer dan 35 jaar voetbal gespeeld (nu nog op het laagste niveau :D ) en ben steeds redelijk skinny fat geweest (biertjes na de voetbal) in 2014 heb ik een dubbel knieoperatie ondergaan waardoor ik een jaar niet heb kunnen voetballen en in 2021 nogmaals (aan de andere knie). Tijdens mijn eerste revalidatie heb ik ook de fitnessbacterie te pakken gekregen en ben dus intussen ook al meer dan 10 jaar ermee bezig.
Al sedert mijn jonge jaren heb ik een ongezonde relatie met alcohol, vooral in het weekend dan door de vele etentjes, feestjes, sociale bezigheden waar telkens (veel) alcohol bij hoorde. Op 1 januari 2025 heb ik besloten om alcohol uit mijn leven te bannen waardoor mijn leven in een stroomversnelling is terecht gekomen. Ik herstelde sneller en sport nu vrijwel dagelijks (lopen, fietsen, fitness, voetbal, wandelen, padel) ook de kilo's gaan er vlotjes af (van 86 naar 79 inmiddels). Waar ik zeer blij mee ben, eindelijk terug zichtbare buikspieren.
Aan iedereen die dit leest kan ik een alcoholban alleen maar aanraden het is na mijn rookstop in 2015 veruit de beste beslissing uit mijn leven mijn lichaam heeft echt een tweede jeugd gekregen.

Zo bij deze vele sportieve groeten
Peter

Reacties

• LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,488 MFP Moderator
    Welkom en wat mooi! Ook leuk een succes van iets al meteen te lezen :)