Søger venskab på MFP
LeaThiim
Kære alle.
Da jeg ikke har nogen Facebook-venner, der også er på MFP, søger jeg venner hér.
Jeg håber, nogle har lyst til at dele kampen mod vægttabet.
De bedste hilsner,
Lea
Da jeg ikke har nogen Facebook-venner, der også er på MFP, søger jeg venner hér.
Jeg håber, nogle har lyst til at dele kampen mod vægttabet.
De bedste hilsner,
Lea
0
Kommentarer
-
Det kan du tro. Lang kamp så rart med lidt kampråb0
-
Du tilføjer bare0
-
Meldte du dig ud af kampen ?0
-
Er der slet ikke andre herinde, der er startet det nye år med en livsstilsændring? Jeg er selv begyndt i dag og I skal bare tilføje mig som ven, jo flere jo bedre! :-) Godt Nytår!
0 -
jeg er på0
-
Super! Følger du nogen bestemt kur? Jeg tæller bare kalorier og bruger Garmin vivofit armbånd til at overvåge min aktivitet, kalorier, søvn. Min første dag var i går, men jeg bukkede under til midnat og røg i resterne af juleslik, nytårschips, kiks m. Ost - så i dag må jeg hellere få smidt alt af den slags ud, som ikke er godt for mit vægttab, da jeg åbenbart får svage øjeblikke...ØV - nå, men nu ligger en ny dag klar til at blive brugt fornuftigt.
God morgen og rigtig god dag til alle der læser med :-)0 -
Jeg er også på0
-
Jeg er også på
0 -
Jeg begyndte i Mandags og jeg søger også MFP-venner0
-
Falkepigen skrev: »Super! Følger du nogen bestemt kur? Jeg tæller bare kalorier og bruger Garmin vivofit armbånd til at overvåge min aktivitet, kalorier, søvn. Min første dag var i går, men jeg bukkede under til midnat og røg i resterne af juleslik, nytårschips, kiks m. Ost - så i dag må jeg hellere få smidt alt af den slags ud, som ikke er godt for mit vægttab, da jeg åbenbart får svage øjeblikke...ØV - nå, men nu ligger en ny dag klar til at blive brugt fornuftigt.
God morgen og rigtig god dag til alle der læser med :-)
Jeg kører faktisk 5:2 eller når ugen er presset 6:1 samtidig med at jeg tæller kalorierne... desuden træner jeg en del.. men det er også fordi vi har så åndssvagt mange planer hver weekend, så jeg er nødt til at være virkelig striks i hverdagen... men det hjælper, så det er til at klare! :O)
0 -
Det gør jeg også. Og det er ret svært0
-
Lindberg83:
Klar over at det er lidt udenfor denne tråd, men hvordan registrere du din mad-dag på dine fastedage (er også på 5:2). MFP vil jo ikke 'lukke' dagen med mindre du kommer over 1200 kalorier?
Jeg har lavet en ny ret som hedder 'Faste - Fiktive kalorier' med 100 kalorier - så skalerer jeg bare denne i forhold til hvad der mangler til 1200, men ikke den bedste løsning
0 -
Lindberg83:
Klar over at det er lidt udenfor denne tråd, men hvordan registrere du din mad-dag på dine fastedage (er også på 5:2). MFP vil jo ikke 'lukke' dagen med mindre du kommer over 1200 kalorier?
Jeg har lavet en ny ret som hedder 'Faste - Fiktive kalorier' med 100 kalorier - så skalerer jeg bare denne i forhold til hvad der mangler til 1200, men ikke den bedste løsning
jeg registrerer bare det jeg spiser, og så fortæller den mig bare at jeg ikke spiser nok.. den tager det stadig som en dag man har logget ind, men har ikke gjort så meget ved det0 -
Jeg vil da gerne være med..0
-
Følger lidt med herinde og håber jeg kan holde mit løfte om vægttab denne gang0
-
Tjek gruppen ud, som hedder Klar parat for alle, max gas i marts. Der er ugentlige vejninger og lidt konkurrence på motionen også. Alle kan være med, så kom frisk0
-
I er velkommen til at tilføje, hvis I har spørgsmål til min kost eller træning, eller har brug for et råd.0
-
Hejsa. Jeg er igang med 2 etape i vægttab. Tabte ca 36kg inden sidste sommer. Har så taget 10kg på. Nu er jeg igang med gen og skal af med 20kg.. det går langsomt men fremad. Jeg er også på instagram under mhvistendal vil gerne have noget motivation igennem mfp så tilføj mig endelig0
Kategorier
- Alle kategorier
- 282 Hovedforummer
- 99 Præsentér dig
- 39 Generel sundhed, fitness og kost
- 7 Succeshistorier
- 34 Fødevarer og Ernæring
- 26 Fitness og motion
- 44 Motivation og støtte
- 26 Opskrifter
- 7 Snak, sjov og spil
- 40 MyFitnessPal-Forummer