Januar konkurence ;-)- Side 2 — Danish

Januar konkurence ;-)

Indstillinger
2»

Kommentarer

  • mentoline
    mentoline Indlæg: 186 Member
    Indstillinger
    -3,3 kg kan jeg "prale" med :)
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Mentol .. Vi skal også være meget bedre til at prale herinde, der er så meget at være stolt over :)
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Fuck hvor er i seje.. jeg smed 3 kg på de første 2 uger, og så har jeg stået stampe siden!!!!!!! :-S
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Kender du årsag ellers ville jeg nok personligt fjerne 100 kcal
  • gottorp67
    gottorp67 Indlæg: 20 Member
    Redigeret februar 2015
    Indstillinger
    Hejsa med jer
    Jeg har ikke været inde på motion og støtte siden jul, men er selv startet d. 7. januar. Jeg vil selvfølgelig gerne være med og startede med 120 kilo og står nu på 112,4. Så der er da sket noget undervejs. Har vi nogen slutdato for første runde i 2015, fx 1.april, og nej det er ikke aprilsnar.
    Mit første delmål var at have tabt 10 kilo inden d. 4. juni og derefter 10 kilo inden d. 1. december. For så skulle jeg gerne nå ned på de magiske 99,9 inden det nye år. Så jeg kan se, at det er muligt at nå det inden, men fortsætter bare alligevel. I morgen går det nok ikke, for da skal jeg holde fødselsdag for familien, da jeg fyldte rundt i tirsdags.
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Hej Gottorp67, flot arbejde... :) Denne tråd var egentlig bare for at kickstarte januar...! :) Vi kan da bare lave en ny og kalde den forårs konkurence! ;)
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    danskdansk skrev: »
    Kender du årsag ellers ville jeg nok personligt fjerne 100 kcal
    Kan ikke fjerne 100cal, så kommer jeg for langt ned... spiser 1200cal i hverdagene. Men så slapper jeg af lørdag! måske jeg skal slappe lidt mindre af lørdag... selvom det nu ikke er så vildt... men har styrketrænet en del, og spist proteiner så det er nok også en del muskelmasse der er kommet til!
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Nej for dælen 1200.. Puha.. Ja så se om det ikke er muskelmasse evt mål dig med cm bånd så du kan se fremskridt selvom muskler modvejer.. Måske se på om du kan gøre noget i dine kalorie valg så de mere kommer fra grønt end is, har ikke set dagbog så ved ikke om der kan fintunes.. Is 32 selvfølgelig bare for at sætte på spidsen :)