hoi — Dutch (Netherlands)

hoi

Opties
katrien43
katrien43 Berichten: 2 Member
Hoi iedereen,

Normaal ben ik nog niet van plan om via een site gewicht te verliezen, er mogen er wel enkele kg's vanaf,:wink: mijn bedoeling is meer "gezond eten" door m'n te hoog cholesterolgehalte, die staat namelijk aan 265, om die waarde terug naar normale waarde te brengen.

Maar een vriendin van me heeft zich onlangs hier aangemeld, die ik heb leren kennen door een ander dieet-site, nl. dieetlijn, effe een kijkje hier komen nemen en 'k heb me maar meteen ook aangemeld :happy:

Ik weet nog van de vorige site dat dit enorm veel tijd in beslag neemt om alles in te geven, maar dan ook de beste manier om gewicht kwijt te geraken....en met m'n andere hobby die erbij gekomen is, namelijk moestuinieren, waar er qua opzoekwerk op internet e.d. ook veel tijd inkruipt en binnen hier en een paar maanden nog meer...wat me natuurlijk niet mag weerhouden om gezond te eten :tongue:

Ik wens jullie allen héél veel succes!!!
Met de steun van de andere forumleden gaat het jullie zeker lukken!

Groetjes,
Katrien

Reacties

  • elkevn
    elkevn Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom en hopelijk bevalt het je hier!
  • Sonja57
    Sonja57 Berichten: 8 Member
    Opties
    Hey Katrientje

    Gevonden! Dan kan je met de tijd de groentjes uit je eigen tuin hier ingeven. :wink: Komt wel goed. We weten ondertussen al wel wat we niet meer mogen eten en drinken , maar het zwart op wit zien wat we wel gebruiken, is soms wel eens nodig
    Succes met de cholesterol

    Liefs Sonja
  • katrien43
    katrien43 Berichten: 2 Member
    Opties
    Dank je Sonja en Elke :wink:

    grtjs