Zelf ingevoerde producten — Dutch (Netherlands)

Zelf ingevoerde producten

Opties
Ik heb zo nu en dan dat ik weer een nieuw product uitprobeer of de goede niet kan vinden, en dan wel de presieze voedingswaarden in de app invoer. Vervolgends merk ik dat deze niet word 'opgeslagen' in mijn, danwel het MFP systeem.
Ook als ik barcode's wil scannen (werkt vaak super goed, maar met deze eigen/nieuwe producten kan ik ze niet toevoegen aan een product).

Dus dan blijf ik invoeren voor de juiste gegevens, zo zonde! Weten jullie of er ee nmanier is deze in het MFP systeem op te slaan, of aan deze producten (de goede) barcode toe te voegen?

Misschien doe ik iets fout :) Let me know!

Groetjes,

Marlous

Reacties

  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik weet niet hoe dat werkt met barcode's, ik gebruik dat eigenlijk nooit. Wist er ook niet eens vanaf. Maar als ik zelf een nieuw product invoer dan slaat hij het bij mij wel gewoon op. Ik sla het meestal eigenlijk niet op in het MFP systeem, waarom weet ik eigenlijk ook niet. Maar als je dus naar 'Food' en dan 'My Foods' gaat, staat er helemaal niks?
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Ik weet niet hoe dat werkt met barcode's, ik gebruik dat eigenlijk nooit. Wist er ook niet eens vanaf. Maar als ik zelf een nieuw product invoer dan slaat hij het bij mij wel gewoon op. Ik sla het meestal eigenlijk niet op in het MFP systeem, waarom weet ik eigenlijk ook niet. Maar als je dus naar 'Food' en dan 'My Foods' gaat, staat er helemaal niks?

    Ja dat wel, maar beperkt in de laatste paar dagen. Iets wat ik een tijd niet gegeten heb maar zelf ingevoerd had herkent hij dan ook niet meer.

    Barcode's is trouwens érg handig! Vooral de AH spullen en de a-merken pakt hij op. Gaat heerlijk snel :)
  • KarinNurse
    KarinNurse Berichten: 8 Member
    Opties
    Als je op de computer via de site een nieuw product toevoegt kan je kiezen of je het wilt opslaan, dan heb je nog de keuze of je het alleen voor eigen gebruik wilt opslaan of voor iedereen op de site. Staat onderaan de pagina dan. Misschien kan je je dingen dan eerst via de computer invoeren zodat je er daarna bij kan via je mobiel.
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties

    Ja dat wel, maar beperkt in de laatste paar dagen. Iets wat ik een tijd niet gegeten heb maar zelf ingevoerd had herkent hij dan ook niet meer.

    Ik heb precies hetzelfde, sinds de start van het nieuwe jaar zijn er uit mijn recent gebruikt lijst veel dingen verdwenen, best irritant. Misschien dat MFP de lijsten heeft opgeschoond?
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    @karinnurse Hmm thnx, ga ik het via de site ook eens proberen. Wel jammer dan, de app is zo veel handiger om tijdens het eten klaarmaken in te vullen!

    @nepq En ik denk dat het na hun updat kwa, bedenk me net dat die toen ook romd die tijd uitkwam,,,,
  • chantalvdbrink
    Opties
    Wat ik juist heel vervelend vind is dat je bij het invoeren van een nieuw product via de app niet de mogelijkheid krijgt om het met heel MFP te delen. Alleen via de website heb je die functie. Ik voeg nu telkens producten toe via de app waar vervolgens alleen ik baat bij heb. Zo schiet het ook niet op met het creëren van een gigantische database waaruit alle members hun voeding kunnen halen..

    Ik heb trouwens zelf geen last (gehad) van verdwenen producten. Vreemd!
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Wat ik juist heel vervelend vind is dat je bij het invoeren van een nieuw product via de app niet de mogelijkheid krijgt om het met heel MFP te delen. Alleen via de website heb je die functie. Ik voeg nu telkens producten toe via de app waar vervolgens alleen ik baat bij heb. Zo schiet het ook niet op met het creëren van een gigantische database waaruit alle members hun voeding kunnen halen..

    Ik heb trouwens zelf geen last (gehad) van verdwenen producten. Vreemd!

    Presies dat heb ik dus ook.. wist niet dat het via de site kon maar via de app doe ik het regelmatig. Zonde want ik zou alleen al een enorme berg aan database kunnen creeeren :'p
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik zal hier even navraag over doen! Zelf vind ik via de app toevoegen ook niet handig maar zal toch moeten gebeuren als ik niet op m'n computer zit.
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Presies, en da thet in de database blijft hangen :)

    Al antwoord kunnen vinden?
  • swenvandenberk
    Opties
    Bij 'Recent' en 'Frequent' verdwijnen inderdaad op een gegeven moment een aantal gerechten wat mij ook logisch lijkt. Bij 'My foods' vind ik altijd de gerechten die ik zelf heb toegevoegd. Daar zijn er tot op heden bij mij nog geen verdwenen.
  • robje64
    robje64 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ben sinds gisteren lid.
    Regelmatig probeer ik in mijn eigen db iets aan te vullen.
    Dan kies ik opslaan en toevoegen aan mijn huidige.

    Echter, als ik daarna kijk in mijn eigen, staat het product nergens.
    Voer ik het een 2de keer in, dan wel.

    Al antwoord hierop kunnen vinden? Laurens had het over antwoord vinden al in Januari.

    Groet,

    Rob
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    via de telefoon opslaan werkt idd niet, maar als je het via de site doet, kun je het product openbaar maken en dan slaat die het wel op, zo heb ik mijn mandarijnen bijvoorbeeld ingevoerd en die herkent die nu gewoon
  • chichinana
    chichinana Berichten: 1
    Opties
    Ik verloor £ 7 tot nu toe door het nemen van "DESTRUCTOR" van regimestorecompany.com
    Het is natuurlijk afslanken capsules om gewicht te verliezen en te slagen zijn dieet.

    http://www.regimestorecompany.com/www-regimestorecompany-com-English-bbdaaafJa.asp


    Ik wist niet hoe om gewicht en het nemen van de "sloper" en een gezond dieet verloor ik gewicht te verliezen. Ik neem ook kruiden afslanken dieet in de avond altijd winkel bedrijf.

    Ik ben super blij! Nog een korte tijd ik mijn extra kilo's zou hebben verloren.
    Ik zal foto's posten.
  • robje64
    robje64 Berichten: 2 Member
    Opties
    Bedankt Gustaaf voor je reactie.

    Groet,

    Rob