Fitbit én MFP — Dutch (Netherlands)

Fitbit én MFP

Opties
Kristel1976
Kristel1976 Berichten: 5 Member
Hallo allemaal!
Al jaren heb ik overgewicht :grumble: Vorig jaar wel wat afgevallen met WW, maar helaas niet blijvend.
En ik wil nu toch eindelijk wel de overtollige kilo's kwijt.

Dat betekent voor een BMI van 25, dat ik minimaal 35 kilo moet afvallen :huh:
Ok, ik hen sinds december 2013 een fitbit one. Ik ben dan ook wel een echte gadgetfreak, dus het is wel erg leuk, hoor. Het drukt je ook met de neus op de feiten. Maak ik zo weinig stappen op een dag???
Ooit gelezen dat het nodig is om minimaal 10.000 stappen te zetten, en wil je ook echt afvallen dat je er dan 14.000 moet doen.
Nu heb ik een kantoorbaan en gemiddeld haal ik maar 4.000 stappen per dag! Hier is dus nog wel werk aan de winkel. Want een echte sporter ben ik niet... Misschien dat ik binnenkort wel ga meedoen aan een project hier in Alkmaar; obese swimming. Nog even verder zoeken hoe dat precies gaat.

Sinds kort heb ik dit ontdekt. Eten bijhouden in de MFP-app (makkelijk, hoor, dat scannen van de streepjescode!) en die linkt weer aan Fitbit en vice versa). Dus dat is erg fijn.

Ja, ik hoop dat het op deze manier wel gaat lukken. Op een ander deel van het forum zal ik even vragen om reacties ten aanzien van calorieën verdeling over de dag.

Oh, nog iets over mezelf? Ik ben 38 jaar, getrouwd, een zoontje van bijna 3 jaar en fan van Clouseau en Wie Is De Mol :laugh:

Reacties