Slowchat
Reacties
-
Goooooooooooooooooooooooooood morning.
Het is wat winderig en regenachtig vandaag. Ik zag dat vanavond weer een beetje droog moet zijn dus ik stel de zaterdagwandeling wel even uit :P0 -
Ja ik wacht ook nog even, maar vanaf een uurtje of drie zou het denk al moeten gaan lukken!0
-
Goede middag allemaal!0
-
HAy goedezaterdagmiddag allemaal!
Omdat we toch in het klets en spelletjes topic zitten! ik poste net wat ik tegen kwam bij wat actieve MFP-ers. zie mn message op the wall:
"Good Saturday all! Oh I picked up quite a fun new game here on MFP! Send me a number in a personal message, and ill post it in a wall post with what I really think about you. I'll be honest so don't send me a number If you're not up to it.."
Who's in?!0 -
Ja ik wacht ook nog even, maar vanaf een uurtje of drie zou het denk al moeten gaan lukken!0
-
In het kader van de foute dingen: heb net een mooie taartvorm gehaald. Volgend weekend een frans appeltaartje bakken voor een etentje. Ik maak er ook nog kaneelijs bij. Verder eet ik niets meer die dag denk ik :P0
-
Haha dan heb je in elk geval iets om naar uit te kijken! Of gewoon lichte maaltijden, groente/fruit shake maken!0
-
Neuh. Yoghurt als ontbijt, crackers als lunch en dan vervolgens uiensoep, een groente hartige taart als avondeten. Moet goed komen.0
-
Presies! Zijn er meer mensen zoals ik die op dagen wanneer er big ass (cheat) meals staande rest vd dag erop aanpassen? Ik vind dat wel n fijne gedachte!0
-
In theorie kun je natuurlijk je hele week erop aanpassen. Uiteindelijk gaat het om de gemiddelde waarde per week0
-
Per dag.. Per week.. Maand of jaar maakt niet uit dan ook hahaha. T gaat er eiglk om gemiddelde waardior je stabiel blijft in verhouding tot wat je lichaam verbruikt. En wanneer je het meet.0
-
De ultieme opoffering: zometeen eens ff een lekkere cake bakken zodat ik morgen weer vriendjes kan maken op kantoor met de collega's :P (en ja.....dat ene stukje dat ik ga proeven vanavond heb ik al in mijn log verwerkt :9)0
-
Whaha braaf0
-
Whaha braaf
:P0 -
Goeeeeeeeeeeeeeeedemorgen *gaap* En dat was het weekend weer. Bye, bye weekend. Tot over 4 dagen. Vrijdag 16 km wandelen bij Hoog Soeren met een vriendin Ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden. Laatste keer dat ik zover wandelde was 3 jaar geleden En toen verknalde ik mijn knie0
-
Goeeeeeeeeeeeeeeedemorgen *gaap* En dat was het weekend weer. Bye, bye weekend. Tot over 4 dagen. Vrijdag 16 km wandelen bij Hoog Soeren met een vriendin Ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden. Laatste keer dat ik zover wandelde was 3 jaar geleden En toen verknalde ik mijn knie
goeeeedemorgen!
rustig beginnen en veel pauzes. het lijf houdt van rust.
wel voorzichtig doen en bij pijn niet stoer en mannelijk doorgaan ;-) die fout hebben we allemaal vast al eens gemaakt :P
dag 3 van mijn furious challenge. ik ga vanavond liften met een collega. morgen hardlopen, woensdag liften, donderdag hardlopen, vrijdag liften,.. etc... eens kijken :P0 -
goeeeedemorgen!
wel voorzichtig doen en bij pijn niet stoer en mannelijk doorgaan ;-) die fout hebben we allemaal vast al eens gemaakt :Pdag 3 van mijn furious challenge. ik ga vanavond liften met een collega. morgen hardlopen, woensdag liften, donderdag hardlopen, vrijdag liften,.. etc... eens kijken :P0 -
goeeeedemorgen!
wel voorzichtig doen en bij pijn niet stoer en mannelijk doorgaan ;-) die fout hebben we allemaal vast al eens gemaakt :Pdag 3 van mijn furious challenge. ik ga vanavond liften met een collega. morgen hardlopen, woensdag liften, donderdag hardlopen, vrijdag liften,.. etc... eens kijken :P
furious pete is een ex-anorexia patient turned bodybuilder + professional eating challenge deelnemer...
hij had op een gegeven moment teveel eating challenges gedaan en heeft een "furious 45" gedaan. 45 dagen superclean eten en keihard trainen om weer netjes strak in zn velletje te komen...
ik moet nog iets van 4-5 kg dus dat moet in 30 dagen goed kunnen0 -
Ah! Dan hebben we het over dezelfde0
-
Goede avond allemaal,
Met een beetje geluk morgen middag de weegschaal binnen van Withing, hoef ik niet meer bij mijn vriendin te wegen en kan het gewoon thuis. Ik ga de weging morgen als 0 meting beschouwen en vanuit daar ga ik alles op bezeren.
Dadelijk nog even het sportpasje activeren en ik ben er klaar voor!
Het snoep is inmiddels ook op en wil dat zeker niet bij gaan kopen, cola light is helaas ook op, dus dat word ook weer een tijdje aan de water.
Ben benieuwd naar het resultaat.0 -
Goed bezig! En gewoon al op leten bij het boodschappen doen inderdaad, als je daar al goed plant en let op wat je wilt gaan eten (beslismoment is toch echt dan al!) Is het veel makkelijker om thuis de goede dingen uit de lade's te trekken
Cola niet meer drinken went... is echt troep dat light spul Na een tijdje vind ik het zelf ook echt niet meer zo lekker!0 -
Om er nog maar even in te knallen Ik kom uit Eindhoven en heb zelf ook niets met Delft, haha.
Ik heb geen overgewicht (BMI 20,1), maar heb in verhouding wel wat veel vet :P Ik wil daarom graag gezonder gaan leven door me meer bewust te zijn van wát ik eet en zo af en toe eens op de crosstrainer te gaan staan.
Ook probeer ik vooraf mijn maaltijden klaar te maken (met name ontbijt en lunch), zodat ik geen 'misstappen' bega. Helaas is dit vandaag al niet gelukt, aangezien het thuis nog in de gang staat, haha.0 -
Goed bezig! En gewoon al op leten bij het boodschappen doen inderdaad, als je daar al goed plant en let op wat je wilt gaan eten (beslismoment is toch echt dan al!) Is het veel makkelijker om thuis de goede dingen uit de lade's te trekken
Cola niet meer drinken went... is echt troep dat light spul Na een tijdje vind ik het zelf ook echt niet meer zo lekker!
Ik woon nog niet samen met mijn vriendin, woon nog in een soort van studentenhuis, boodschappen worden gezamenlijk ingekocht vandaar het wat makkelijker word om gewoon te pakken. Soms is de discipline dan best moeilijk met al dat lekkers.Om er nog maar even in te knallen Ik kom uit Eindhoven en heb zelf ook niets met Delft, haha.
Ik heb geen overgewicht (BMI 20,1), maar heb in verhouding wel wat veel vet :P Ik wil daarom graag gezonder gaan leven door me meer bewust te zijn van wát ik eet en zo af en toe eens op de crosstrainer te gaan staan.
Ook probeer ik vooraf mijn maaltijden klaar te maken (met name ontbijt en lunch), zodat ik geen 'misstappen' bega. Helaas is dit vandaag al niet gelukt, aangezien het thuis nog in de gang staat, haha.
Welkom! Leuk nog iemand uit Eindhoven.!0 -
Vandaag weer een aantal shoots op de planning, geen koerier dit keer. Hopelijk kan ik tussendoor even thuis zijn zodat ik de weegschaal in ontvangst kan nemen.0
-
Om er nog maar even in te knallen Ik kom uit Eindhoven en heb zelf ook niets met Delft, haha.
Ook probeer ik vooraf mijn maaltijden klaar te maken (met name ontbijt en lunch), zodat ik geen 'misstappen' bega. Helaas is dit vandaag al niet gelukt, aangezien het thuis nog in de gang staat, haha.
hey! welkom!
enne, als je vetjes kwijt wil, is het handig om ook aan weerstandstraining te doen, niet alleen cardio.. daardoor bouw je spiermassa op en zal je dus ook die vetjes in rust gaan verbranden
en nou niet denken dat je gelijk een spierbundel wordt ;-)
succes in ieder geval!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes