Slowchat - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Slowchat

Opties
1356789

Reacties

  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Goooooooooooooooooooooooooood morning.

    Het is wat winderig en regenachtig vandaag. Ik zag dat vanavond weer een beetje droog moet zijn dus ik stel de zaterdagwandeling wel even uit :P
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ja ik wacht ook nog even, maar vanaf een uurtje of drie zou het denk al moeten gaan lukken!
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Goede middag allemaal!
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    HAy goedezaterdagmiddag allemaal!

    Omdat we toch in het klets en spelletjes topic zitten! ik poste net wat ik tegen kwam bij wat actieve MFP-ers. zie mn message op the wall:

    "Good Saturday all! Oh I picked up quite a fun new game here on MFP! Send me a number in a personal message, and ill post it in a wall post with what I really think about you. I'll be honest so don't send me a number If you're not up to it.."

    Who's in?!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ja ik wacht ook nog even, maar vanaf een uurtje of drie zou het denk al moeten gaan lukken!
    Het ziet er hier ook droogjes uit. Zo even een wandeling naar het centrum. Kan ik gelijk eens even wat spul bij de Blokker halen.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    In het kader van de foute dingen: heb net een mooie taartvorm gehaald. Volgend weekend een frans appeltaartje bakken voor een etentje. Ik maak er ook nog kaneelijs bij. Verder eet ik niets meer die dag denk ik :P
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Haha dan heb je in elk geval iets om naar uit te kijken! Of gewoon lichte maaltijden, groente/fruit shake maken! :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Neuh. Yoghurt als ontbijt, crackers als lunch en dan vervolgens uiensoep, een groente hartige taart als avondeten. Moet goed komen.
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Presies! Zijn er meer mensen zoals ik die op dagen wanneer er big ass (cheat) meals staande rest vd dag erop aanpassen? Ik vind dat wel n fijne gedachte!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    In theorie kun je natuurlijk je hele week erop aanpassen. Uiteindelijk gaat het om de gemiddelde waarde per week ;)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Per dag.. Per week.. Maand of jaar maakt niet uit dan ook hahaha. T gaat er eiglk om gemiddelde waardior je stabiel blijft in verhouding tot wat je lichaam verbruikt. En wanneer je het meet.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    De ultieme opoffering: zometeen eens ff een lekkere cake bakken zodat ik morgen weer vriendjes kan maken op kantoor met de collega's :P (en ja.....dat ene stukje dat ik ga proeven vanavond heb ik al in mijn log verwerkt :9)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Whaha braaf ;)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Whaha braaf ;)
    zegguh }:| Ben je hondje niet }:|

    :P
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Goeeeeeeeeeeeeeeedemorgen *gaap* En dat was het weekend weer. Bye, bye weekend. Tot over 4 dagen. Vrijdag 16 km wandelen bij Hoog Soeren met een vriendin :D Ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden. Laatste keer dat ik zover wandelde was 3 jaar geleden :D En toen verknalde ik mijn knie :(
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Goeeeeeeeeeeeeeeedemorgen *gaap* En dat was het weekend weer. Bye, bye weekend. Tot over 4 dagen. Vrijdag 16 km wandelen bij Hoog Soeren met een vriendin :D Ben benieuwd hoe ik dat vol ga houden. Laatste keer dat ik zover wandelde was 3 jaar geleden :D En toen verknalde ik mijn knie :(

    goeeeedemorgen!

    rustig beginnen en veel pauzes. het lijf houdt van rust.

    wel voorzichtig doen en bij pijn niet stoer en mannelijk doorgaan ;-) die fout hebben we allemaal vast al eens gemaakt :P

    dag 3 van mijn furious challenge. ik ga vanavond liften met een collega. morgen hardlopen, woensdag liften, donderdag hardlopen, vrijdag liften,.. etc... eens kijken :P
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties

    goeeeedemorgen!

    rustig beginnen en veel pauzes. het lijf houdt van rust.

    wel voorzichtig doen en bij pijn niet stoer en mannelijk doorgaan ;-) die fout hebben we allemaal vast al eens gemaakt :P
    Gaat goed komen :D Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Sowieso gaan we halverwege pauze houden. Ik begreep dat daar een pannekoekrestaurant zat. Die zullen ook wel uitsmijters verkopen :P
    dag 3 van mijn furious challenge. ik ga vanavond liften met een collega. morgen hardlopen, woensdag liften, donderdag hardlopen, vrijdag liften,.. etc... eens kijken :P
    Je bent lekker bezig :D Maar wat is dat furious precies?
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties

    goeeeedemorgen!

    rustig beginnen en veel pauzes. het lijf houdt van rust.

    wel voorzichtig doen en bij pijn niet stoer en mannelijk doorgaan ;-) die fout hebben we allemaal vast al eens gemaakt :P
    Gaat goed komen :D Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Sowieso gaan we halverwege pauze houden. Ik begreep dat daar een pannekoekrestaurant zat. Die zullen ook wel uitsmijters verkopen :P
    dag 3 van mijn furious challenge. ik ga vanavond liften met een collega. morgen hardlopen, woensdag liften, donderdag hardlopen, vrijdag liften,.. etc... eens kijken :P
    Je bent lekker bezig :D Maar wat is dat furious precies?

    furious pete is een ex-anorexia patient turned bodybuilder + professional eating challenge deelnemer...

    hij had op een gegeven moment teveel eating challenges gedaan en heeft een "furious 45" gedaan. 45 dagen superclean eten en keihard trainen om weer netjes strak in zn velletje te komen... :)

    ik moet nog iets van 4-5 kg dus dat moet in 30 dagen goed kunnen :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ah! Dan hebben we het over dezelfde :)
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Goede avond allemaal,

    Met een beetje geluk morgen middag de weegschaal binnen van Withing, hoef ik niet meer bij mijn vriendin te wegen en kan het gewoon thuis. Ik ga de weging morgen als 0 meting beschouwen en vanuit daar ga ik alles op bezeren.
    Dadelijk nog even het sportpasje activeren en ik ben er klaar voor!

    Het snoep is inmiddels ook op en wil dat zeker niet bij gaan kopen, cola light is helaas ook op, dus dat word ook weer een tijdje aan de water.

    Ben benieuwd naar het resultaat.
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Goed bezig! En gewoon al op leten bij het boodschappen doen inderdaad, als je daar al goed plant en let op wat je wilt gaan eten (beslismoment is toch echt dan al!) Is het veel makkelijker om thuis de goede dingen uit de lade's te trekken :)

    Cola niet meer drinken went... is echt troep dat light spul :/ Na een tijdje vind ik het zelf ook echt niet meer zo lekker!
  • Lyla_
    Lyla_ Berichten: 41
    Opties
    Om er nog maar even in te knallen ;) Ik kom uit Eindhoven en heb zelf ook niets met Delft, haha.
    Ik heb geen overgewicht (BMI 20,1), maar heb in verhouding wel wat veel vet :P Ik wil daarom graag gezonder gaan leven door me meer bewust te zijn van wát ik eet en zo af en toe eens op de crosstrainer te gaan staan.

    Ook probeer ik vooraf mijn maaltijden klaar te maken (met name ontbijt en lunch), zodat ik geen 'misstappen' bega. Helaas is dit vandaag al niet gelukt, aangezien het thuis nog in de gang staat, haha.
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Goed bezig! En gewoon al op leten bij het boodschappen doen inderdaad, als je daar al goed plant en let op wat je wilt gaan eten (beslismoment is toch echt dan al!) Is het veel makkelijker om thuis de goede dingen uit de lade's te trekken :)

    Cola niet meer drinken went... is echt troep dat light spul :/ Na een tijdje vind ik het zelf ook echt niet meer zo lekker!

    Ik woon nog niet samen met mijn vriendin, woon nog in een soort van studentenhuis, boodschappen worden gezamenlijk ingekocht vandaar het wat makkelijker word om gewoon te pakken. Soms is de discipline dan best moeilijk met al dat lekkers.
    Om er nog maar even in te knallen ;) Ik kom uit Eindhoven en heb zelf ook niets met Delft, haha.
    Ik heb geen overgewicht (BMI 20,1), maar heb in verhouding wel wat veel vet :P Ik wil daarom graag gezonder gaan leven door me meer bewust te zijn van wát ik eet en zo af en toe eens op de crosstrainer te gaan staan.

    Ook probeer ik vooraf mijn maaltijden klaar te maken (met name ontbijt en lunch), zodat ik geen 'misstappen' bega. Helaas is dit vandaag al niet gelukt, aangezien het thuis nog in de gang staat, haha.

    Welkom! Leuk nog iemand uit Eindhoven.!
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Vandaag weer een aantal shoots op de planning, geen koerier dit keer. Hopelijk kan ik tussendoor even thuis zijn zodat ik de weegschaal in ontvangst kan nemen.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Om er nog maar even in te knallen ;) Ik kom uit Eindhoven en heb zelf ook niets met Delft, haha.
    Ik heb geen overgewicht (BMI 20,1), maar heb in verhouding wel wat veel vet :P Ik wil daarom graag gezonder gaan leven door me meer bewust te zijn van wát ik eet en zo af en toe eens op de crosstrainer te gaan staan.

    Ook probeer ik vooraf mijn maaltijden klaar te maken (met name ontbijt en lunch), zodat ik geen 'misstappen' bega. Helaas is dit vandaag al niet gelukt, aangezien het thuis nog in de gang staat, haha.

    hey! welkom!

    enne, als je vetjes kwijt wil, is het handig om ook aan weerstandstraining te doen, niet alleen cardio.. daardoor bouw je spiermassa op en zal je dus ook die vetjes in rust gaan verbranden :)

    en nou niet denken dat je gelijk een spierbundel wordt ;-)

    succes in ieder geval! :)