Slow cooker / crock pot
louisette1988
in Recepten
Sinds kort heb ik een crock pot in bezit en ben op zoek naar lekkere recepten.
Nog meer slow cooker gebruikers die hun favo recept met me zouden willen delen?
Nog meer slow cooker gebruikers die hun favo recept met me zouden willen delen?
0
Reacties
-
Ik heb wel eens gekeken naar zo'n geval. Is dat nou echt zoveel relaxter dan bijv. een pan op het vuur? Of in de oven voor een lange tijd?0
-
Hij staat vandaag voor het eerst aan! Maar je kan hem aanzetten terwijl je naar je werk gaat, wat ik met een oven of vuur niet zo graag zou doen. Dus daarom vinden veel mensen een crock-pot fijner. Ook is hij volgens mij qua gebruik zuiniger en brand er niks aan.0
-
Ik heb dit wel eens thuis gemaakt: http://www.culy.nl/recepten/pulled-pork-at-home/
Echt zo lekker. Het recept is dan wel voor de oven, maar je kan dit ook in de slowcooker maken.0 -
Ik zie er inderdaad zó gigantisch veel van in de amerikaanse keuken! Hoe is het je bevallen? Smaakt het wel goed en niet allemaal heel slap? Je ziet zelfs ook veel ontbijtgerechten langskomen enzo!0
-
Ik heb dit wel eens thuis gemaakt: http://www.culy.nl/recepten/pulled-pork-at-home/
Echt zo lekker. Het recept is dan wel voor de oven, maar je kan dit ook in de slowcooker maken.
Wat ik er nu in heb zitten lijkt er een beetje op! Ik ben dus heel benieuwd
@louzziej Ik had ergens gelezen dat een crock-pot hebben net zo gewoon is als het hebben van een stofzuiger haha. Ik laat nog weten hoe het smaakt want ik heb het nog niet op. Maarja slap, het is vooral veel voor sudder recepten (saus, soep, curries, draadjesvlees, chili), dus lijkt me niet dat je echt een bite houdt. Ontbijt wil ik ook nog wel doen, gevulde paprika ofzo maar ook wil ik graag creme brulee uitproberen!0 -
Sudderrecepten zijn zooooooooooooo lekker Chili con carne en zo :90
-
Ohh jaaa chilli's enzo... Hmmm kun je me voor wakker maken!0
-
Yummm, was zo lekker!! En morgen staat het weer op het menu, genieten!!0
-
Top. Wat heb je precies gemaakt? En heb je het apparaat aangehad terwijl je weg was?0
-
Ik heb dit gemaakt: http://lowcarbcrock.com/2013/10/low-carb-crock-pot-pulled-pork-with-bacon-and-low-carb-coleslaw/
Was alleen iets uitgeschoten met de paprika poeder (pittige) dus nog creme fraiche erbij gedaan! Ik ben wel weggeweest, maar geen hele lange tijden.0 -
Veel plezier met je slow cooker. Ik zou niet meer zonder willen. Van erwtensoep over stooflapjes tot jam en stoofpeertjes.0
-
ik heb al jaren een slow cooker en maak er vooral spaghettisaus, stoverij en kip in jagersaus in. Heel lekker en gemakkelijk. Erin doen gaan werken thuis komen en direct kunnen eten.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora