Droogtrainen met MFP — Dutch (Netherlands)

Droogtrainen met MFP

Opties
Na een aantal jaar krachttraining ben ik onlangs begonnen met droog trainen (aka cutten aka lean worden).
Om te groeien at ik alles waar ik zin in heb en hield ik dus vrij weinig bij.

Nu ik wat hoger vetpercentage bereik heb ik besloten om vet te verliezen en mogelijk mijn sixpack (verstopt onder vet) voor het eerst te zien :P

Tot nu toe (2 weken) kan ik de discipline op brengen om elke dag netjes mijn doel te behalen. Hopelijk ga ik het volhouden en jullie ook! Feel free to add me

Reacties

  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Hi Getyoweightup!

    Leuk doel, ben benieuwd naar je voorgang! Wat is je doel om te verliezen aan vetpercentage? Heb je een plan uitgestippeld (IIFYM..)? ben wel benieuwd, en heb je ge-add!

    heel veel succes :)
  • getyoweightupg
    getyoweightupg Berichten: 25 Member
    Opties
    Me doel is vetpercentage rond de 10 te behalen. Weeg nu ongeveer 91 kg en denk dat ik op iets van 86 ga uitkomen.
    IIFYM ga ik proberen minimaal toe te passen en zoveel mogelijk clean te eten. Omdat ik nu nog relatief veel kan eten kan ik er wel mee wegkomen. Cheat day na elke verloren kg of 10 dagen. Moet nog even kijken hoe t gaat. I take it slow, heb er geen haast mee.
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Ben zelf ook wel fan van clean.. doe alleen nog wel gewoon niet te moeilijk als ik zin heb in gewoon wat anders. Maar moet zeggen da tik er ook geen behoefte aan heb. cheat day's passen ook nog prima in mn goals en zeker als ik die dag erbij sport kom ik zélden boven m'n NET goal uit.

    Maar slow en steady is sws het beste denk ik :)