voorstellen yannes — Dutch (Netherlands)

voorstellen yannes

Opties
yanneske1
yanneske1 Berichten: 18 Member
Korte voorstelling.
Ben 24jaar intussen.
Begonnen op mijn 16de met fitness, 2jaar tussenin uitgelegen wegens hardnekkige rugblessure.
Resultaat van 74kg naar 105.7kg, terug aan de slag gegaan en nu wegen we 81.5kg.
Vorige zomer stond ik terug op 76kg met een vetpercentage van 8.4%.

Ik probeer gezond te leven, train 5x per week in de gym en speel nog 2x per week voetbal.

Reacties

  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom Yannes :)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Welkom Yannes! Goed bezig!!
  • yanneske1
    yanneske1 Berichten: 18 Member
    Opties
    dank u wel allemaal
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Welkom
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Hi Yannes, welkom ook! Je bent dus wel sportief zeg! Je zat echt laag dan in vet% heb je nog speciale doelen die je wilt gaan halen?
  • getyoweightupg
    getyoweightupg Berichten: 25 Member
    Opties
    aaai rugklachten, bekend verhaal voor mij.
    Ga je bulken of cutten? Volgens mij ben je wel beest ouwe.
  • yanneske1
    yanneske1 Berichten: 18 Member
    Opties
    Ik ga nu cutten. Ga voor 7 procent deze zomer.
    Erna ga ik cleanbulken.
    Wil hier eerlijk zijn en heb heel lang getwijfeld om winstrol te nemen maar uiteindelijk gaat het met mijn voeding en vooral mentaal zo goed dat ik nu 6 op 7 kan trainen.

    Ja de rug sukkel ik al 6 jaar mee
  • getyoweightupg
    getyoweightupg Berichten: 25 Member
    Opties
    7 procent is echt wel ripped. Weet niet of ik zo lean zou kunnen n worden, lijkt me in ieder geval moeilijk te maintainen. Mik zelf op een 9 a 10 procent. Als me abs goed doorkomen.
  • yanneske1
    yanneske1 Berichten: 18 Member
    Opties
    ik heb op 10.3 gestaan en was droog maar mijn abs kwamen er nog niet door.
    Ik moet echt rond de 8 staan om abs te zien.
    Ik ga er gewoon voor werken en proberen om zo gezond mogelijk dit doel te halen.

    Ik heb nu 1 cheat maaltijd per week. Probeer dit dan nog in de mate van gezond te houden.
    Frieten , kebab, pizza is nu 6 weken geleden
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Ik ga nu cutten. Ga voor 7 procent deze zomer.
    Erna ga ik cleanbulken.
    Wil hier eerlijk zijn en heb heel lang getwijfeld om winstrol te nemen maar uiteindelijk gaat het met mijn voeding en vooral mentaal zo goed dat ik nu 6 op 7 kan trainen.

    Ja de rug sukkel ik al 6 jaar mee

    Dat is wel eerlijk van je om te zeggen. Het enige voordeel van Winstrol (en alle andere steroïden) is dat alles sneller gaat. Je lichaam kan het uiteindelijk allemaal zelf (tot op zekere hoogte) alleen kost dat veel doorzettingsvermogen (zowel lichamelijk als/voornamelijk mentaal). Maar denk dat als je het natuurlijk aanpakt je veel trotser op jezelf bent als je eenmaal je doel hebt bereikt :)
  • yanneske1
    yanneske1 Berichten: 18 Member
    Opties
    ik heb altijd gezegd, als het ooit niet meer zou lukken en mijn lichaam het niet meer aankan dat ik winstrol zou overwegen.

    Maar ik merk nu weer dat als de voeding 100% zit, en je weet waar je mee bezig bent uw lichaam alles aankan , het duurt misschien alleen 2 tot 4 maand langer, maar dit maakt mij veel trotser.
  • getyoweightupg
    getyoweightupg Berichten: 25 Member
    Opties
    Wat is je lengte,gewicht en bf nu?
    Ik ga sowieso natty blijven, doel wat ik voor ogen heb is prima natural te behalen.
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Ben het er mee eens dat in mate het niet eens perse zo slecht is. Zelf zou ik het niet doen, als vrouw is het sowieso niet mooi vind ik om overdreven te gaan doen of meer gespierd te zijn dan wat het vrouwelijk lichaam met dat kleine beetje testo van zichzelf doet. Mooie rondingen is goed te doen, en verder hoef ik niet!

    Als je het zelf kan doen, en dan kost het je wel wat meer dedication heb ik er wel 100x meer respect voor. Denk dat je heel veel meer kunt dan je denk, maar kost alleen wat meer tijd :). Mee eens trouwens; knap van je dat je eerlijk over bent!
  • yanneske1
    yanneske1 Berichten: 18 Member
    Opties
    1m78 80kg en bf ip dit moment rond de 14.
    Donderdag wordt ik gemeten.
  • yanneske1
    yanneske1 Berichten: 18 Member
    Opties
    na 3 maand inactief te zijn even bijwerken.
    Aangezien ik op 9 april een accident gehad heb ben ik ook niet in staat geweest om te trainen , laat staan nog iets met mijn voeding te doen.
    Resultaat +6kg.
    Vandaag na 2 maand terug aan het trainen geslaan en de voeding wat opgekrikt.
    Ben al een week aan het fietsen en terug de voeding aan het beperken en nu proberen we terug naar de 76kg te gaan en liefst op 8%Bf