Loggen jullie alles? — Dutch (Netherlands)

Loggen jullie alles?

Opties
Hi allemaal,

Als ik mijn logboek vergelijk met anderen, valt me op dat ik vaak meer producten (niet perse kcal) log dan anderen. Ik eet het liefst ook de hele dag door, haha.

Ik vroeg me daarom af of jullie echt alles loggen, zoals tussendoortjes, gebruikte olie voor het bakken, etc. :) En eten jullie bewust een x-aantal keer per dag?

Reacties

  • elkevn
    elkevn Berichten: 58 Member
    Opties
    ik log ook echt alles. Soms zorgt dat voor een lange lijst, maar niet altijd. Maar ik doe dat wel bewust omdat ik niet wil hoeven gokken wat ik nou eigenlijk binnen heb gekregen.

    Verder eet ik eigenlijk wel volgens een ritme: ontbijt, tussendoortje (meestal fruit), lunch, tussendoortje (kan echt alles zijn), avondeten en 's avonds (meestal) nog een stukje chocolade ^_^.

    Ik doe dit nu al bijna 5 maanden zo en merk dat ik daar heel goed op functioneer. Voor die tijd at ik wel mijn 3 maaltijden maar met tussendoortjes was het rommelig. Dit gaat voor mij duidelijk veel beter.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ik log alles! Mogelijk vergeet ik af en toe de koffie maar alle kcals worden genoteerd.
  • ienie63
    ienie63 Berichten: 24 Member
    Opties
    Ja, ik log ook alles. Moet soms wel en schatting maken, aan de hand van totaal ingrediënten (meerpersoonshuishouden) en mijn portie daarvan. Vochtinname log ik niet tenzij met kcal.
  • marshal75
    marshal75 Berichten: 27 Member
    Opties
    Ik log niet alles.
    Koffie, thee, water log ik niet. dit bevat toch nagenoeg niets.
    Het diner log ik altijd via recepten: Hier noteer ik alle ingrediënten voor 4 personen. Mijn maaltijd bevat dan een kwart van het totaal. Dit is waarschijnlijk niet super nauwkeurig maar anders voor mij niet te doen.