Voorstellen Louise
louiseloes
Hoi hoi!
Ik ben Louise en sinds deze week ben ik aan het letten op mijn aantal calorieën per dag. Ik wil een aantal kilo's kwijt, om lekkerder in mijn vel te zitten en net dat buikje weg te krijgen. Het is niet veel wat ik af wil vallen, maar voor mij is het een grote opgave. Ik houd namelijk ontzettend van hartig en lekker eten. Hopelijk lukt het mij met myfitnesspal
Ik ben Louise en sinds deze week ben ik aan het letten op mijn aantal calorieën per dag. Ik wil een aantal kilo's kwijt, om lekkerder in mijn vel te zitten en net dat buikje weg te krijgen. Het is niet veel wat ik af wil vallen, maar voor mij is het een grote opgave. Ik houd namelijk ontzettend van hartig en lekker eten. Hopelijk lukt het mij met myfitnesspal
0
Reacties
-
Welkom Louise! Succes! Sport je er ook bij?0
-
Welkom Louise. En succes!0
-
welkom! en succes!
louzziej, louisette, louise....
is dit een complot? :P0 -
Welkom!0
-
Dankjewel allemaal! Ik doe twee keer aan voetbal in de week (training + wedstrijd) en daarnaast probeer ik regelmatig oefeningen thuis te doen 9(filmpjes van o.a. youtube voor bijv. strakkere benen/billen/buik).0
-
welkom Louise. Veel succes!!!0
-
welkom! en succes!
louzziej, louisette, louise....
is dit een complot? :P
Just getting started
Maar welkom inderdaad! succes met je doelen en laat maar weten als je wat tips wilt.. genoeg ervaring hier op het blog te vinden als je even weet waar te zoeken0 -
welkom0
-
Welkom! Als ik het zo hoor zijn onze doelen ongeveer gelijk. Hopelijk lukt het je met MFP. Mij heeft het erg geholpen, het geeft zoveel inzicht!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora