Na enige twijfel toch mijn voorstel verhaaltje — Dutch (Netherlands)

Na enige twijfel toch mijn voorstel verhaaltje

Opties
miska1989
miska1989 Berichten: 4 Member
Hallo allemaal.
Ik ben Mariska en ik ben 24 jaar. Een jonge moeder van 3 kleine telgjes (bijna 6, bijna 3 en 7 mnd)
Ik kom uit Delft en ben eigenlijk altijd al wat zwaarder geweest dan ik wilde.

In de periode voorafgaand aan mijn laatste zwangerschap heb ik meegedaan aan Weight Watchers, viavia dus niet online.
Dit werkte op zich wel, ik verloor aardig wat kilo's Maar vond het niet handig om steeds in me lijst te moeten zoeken hoeveel pnt iets opleverde.

Na de bevalling voelde ik me mezelf niet meer. Was niet gelukkig met me lijf en voelde dat ik iets moest gaan doen. Ben online gestart met Pink Method uit Amerika. Erg leuk en handig om thuis actief te zijn.
Inmiddels 27 dagen doe ik mee met MFP en dit bevalt me onwijs goed.

Er is voor mij alleen wel een maar, ik merk dat ik mezelf erg beperk tot magere voedingsmiddelen, kip sla, cracots.. Ik zou wel willen leren om wat gevarieerder maar toch gezond te kunnen eten.

07-02-2014 heb ik de knop omgedraaid met zeker 15 kg overgewicht.:grumble:
vandaag 15-03-2014 8.4 kg lichter:happy:

Mijn doel is om voor de verjaardag van de dames, in juni, een gezond bmi te hebben..

Reacties

  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hoi :) Welkom!
  • Adehoog
    Adehoog Berichten: 32 Member
    Opties
    Hey Mariska,

    Welkom en succes.

    Af en toe wat lekkers moet kunnen, te weinig eten gaat je op een gegeven moment echt tegenwerken. Je bent in ieder geval goed op weg :-)
  • zwartezwaan
    zwartezwaan Berichten: 20 Member
    Opties
    Hoi Mariska,

    Goede start :) vet eten hoeft niet slecht te zijn denk maar aan een vet visje of noten.
    Zelf eet ik eigenlijk alles wat ik wil. Als ik nog kcal over heb dan neem ik gerust een chocoijsje (wel een duurdere variant met minder suiker). Zo is het lijnen dit keer goed voor me uit te houden. Kan het je aanraden.
  • zwartezwaan
    zwartezwaan Berichten: 20 Member
    Opties
    Owww ps ben wel al 3 kilo krijt in 2 weken maar nieuwe Weegschaal en daarop was ik zwaarder, dus lijkt alsof ik nog niks heb bereikt :(
  • Jottem
    Jottem Berichten: 31 Member
    Opties
    Welkom, misschien een idee om je max aan cal (zelf) iets te verhogen, je gaat dan wel wat minder vlug omlaag in gewicht maar kunt ook iets meer aan producten/vet eten. Dan is het makkelijker vol te houden.Heb dit zelf ook gedaan. zou volgens systeem rond de 1250 cal. moeten/mogen eten. Ga echter voor 1300 per dag waardoor ik net dat kleine beetje extra mag.
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Goed dat je al weer met bewegen bent begonnen. Met een jong gezin, kan de sportschool er bij in schieten, maar met thuis sporten pik je zo toch je beweging mee. In de diverse logboeken kun je genoeg ideeën opdoen voor je eigen menu. Veel succes in ieder geval.