Training. — Dutch (Netherlands)

Training.

Opties
Goedemiddag
Het lukt me niet om bij Activiteit toevoegen iets toe te voegen. Ik kan ook niets vinden met zelf intikken.
Heb al een paar keer geprobeerd door het exact te kopiëren en dan dat te laten zoeken. Maar ook dan wordt er niets gevonden.
Wat gaat er fout?

Reacties

  • ellen802014
    ellen802014 Berichten: 2
    Opties
    oh...dat werkt bij mij wel. Op welke manier voer jij uw trainingen in?
  • dutchandkiwi
    dutchandkiwi Berichten: 50 Member
    Opties
    Ik heb dat ook een paar keer gehad dat de zoekfunctie niet werkte. In mijn geval voor fietsen
    Wat voor mij toen werkte was de engelse term intypen en presto de nederlandse term kwam ook naar boven :ohwell:
  • Mara_
    Mara_ Berichten: 47 Member
    Opties
    Hardlopen met Endomondo wordt direct doorgevoerd en Pilates (blogilates) voeg ik handmatig toe.
  • anjaveld
    anjaveld Berichten: 1
    Opties
    ik google eerst hoeveel calorieen je met bijv. fietsen verbruit en dan voer ik dat in.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    ik google eerst hoeveel calorieen je met bijv. fietsen verbruit en dan voer ik dat in.

    Verschilt per persoon heel erg he!
    Als ik namelijk ga fietsen 2-3 uur buiten met vrienden verbrand ik zo'n 500-700 meer als degene die het lichts is van het groepje en het minste vet% heeft.

    Hoe dit kan, weet ik niet precies, maar we hebben dezelfde hartslagmeter die ook verbranding bij houdt, en ik zit altijd hoger, terwijl hij vaak hoger tempo trapt als we stukje klimmen hebben
  • Optimistje1990
    Optimistje1990 Berichten: 9
    Opties
    Ik heb dat ook wel eens. Vaak helpt het om de app even af te sluiten en dan weer te openen.
    Succes!
  • eenjogger
    eenjogger Berichten: 7 Member
    Opties
    Verschillende personen verbranden verschillend aantal calorieën :

    Vb lopen: volgens de fysica:
    1 kg x 1 km = 1 kcal.
    => een persoon van 60 kg verbrandt op 10 km: 60 kg x 10 km = 600 kcal
    => een persoon van 80 kg verbrandt op 10 km 800 kcal.

    Nu hangt het ook van je hartslag af, hoe hoger hoe inefficiënter en hoe meer kcal je in totaal opmaakt. Vergelijk dit met 10 km wind tegen fietsen of wind mee fietsen. Langs de andere kant hoe sneller hoe vlugger je gedaan hebt dus minder lang gesport. Je kan dit allemaal gaan uitzetten in excel wat het meest efficiënt is. Ik let er niet op, ik probeer gewoon te genieten!

    Wind tegen naar mijn werk fietsen is dus dubbel plezier: ik moet harder trappen en ik doe er langer over. Meer calorieën !

    Bij goede hartslagmeters zoals Suunto of Garmin of Polar moet je op voorhand je persoonlijke gegevens instellen zodat de meter min of meer correct je verbruik kan berekenen. Bij mij komen deze tot nu toe bijna altijd 20% minder uit dan wat mfp voorstelt.

    Groetjes

    Wim